Youtube filmpje van mijn Polo Probleem

Beste leden,

zoals velen onder jullie weten heb ik immens veel problemen met mijn polo gehad..

Nu dit probleem heb ik al sinds de levering van het voertuig, maar ik ben het gewoon zo beu om elke keer langs te gaan dat ik een periode gewacht heb en even alles liet rusten. Nu wil ik dit probleem eens aan jullie laten horen om te weten wat jullie denken wat dit zou kunnen zijn.

Het is een metaalachtig "geschuur' wat je kan waarnemen als de auto draait.

zoals je ziet staat de Airconditioning en de radio uit, dus deze kan je al wegdenken als potentiële probleemmakers...

De motor draait zuiver op zich, als je motorkap opendoet, zie je zelfs niet waar het ergens zou schuren.. hij doet het ook niet altijd, maar met momenten.

de link : Polo 6r Problem - YouTube

Link 2 duidelijker geluid : http://www.youtube.com/watch?v=wZsh37GpWLc
IK WORD GEK VAN DIE POLO !

Motor : 1.6 TDi / 90Pk

Ik heb 2 jaar garantie als ik het goed begrijp, dus ik hoop dat als ik langs de dealer ga gaan dat deze me dit probleem niet gaat aanrekenen want dan word ik helemaal wild !! ik heb inmiddels ook naar d'Ieteren mijn problemen verstuurd maar deze kwamen op me terug dat ze enkel contact hebben opgenomen met mijn dealer en dat deze laatstgenoemde contact met mij zou opnemen, wat tot nogtoe op heden nog nooit gebeurd is !!
Echt jammer dit, want ik vind het echt wel een mooie auto :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
stationair.

Vreemd eh, en de airco maakt ook lawaai maar dat is een andere zaak. pff ik word echt gek van die wagen. ik hoop echt dat ik geen hoge kosten ga krijgen voor iets wat zo geleverd is, maar omdat ik gewacht heb omdat ik alle problemen beu ben kan het namelijk zo zijn dat ze gaan vertellen dat dit naderhand gekomen is.
 
ok, dan heb je iig niet een kromme schijf of een rem die niet lekker zit.

ik ben helaas niet zo thuis op t gebied van draaiende delen van een motor, maar wat zou er op zo een frequentie draaien als de motor stationaire loopt?
dat vraag ik mij af en dan zul je denk ik ook wel aardig in de buurt van je probleem zitten;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Wat gebeurt er op het moment dat je gas bij geeft? Versneld het geluid of blijft het constant het zelfde? Doet mij denken aan een brandstofpomp.
Succes man!
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
Dat soort geluiden kan erg frusti zijn. Vooral als je een monteur treft die het af doet als normaal.

Zoals er al vermeld werd is het volgens mij ook de multiriem, of je waterpomp zou het ook kunnen zijn.
Gewoon terug naar de garage en geen nee als antwoordt accepteren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!