Z.g.a.n. originele 16" VW Polo GTI Denver velgen met Dunlop winterbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden:

Wegens verkoop van mijn Polo 9N3 GTI heb ik een prachtige ORIGINELE 16" winterset over voor de liefhebber.
Set is VOLLEDIG vrij van stoeprandschade! Verkeert in zeer nette staat en is brandschoon. Is opgeslagen in hoezen de je erbij krijgt.
Er liggen nog perfecte Dunlop winterbanden omheen.
Set is überhaupt al zeldzaam (16 inch en 5x100 en origineel) en in deze staat zeker.
Ik wil er 500 voor hebben.

Is de set dubbel en dwars waard. Bieden heeft geen zin.

Bij interesse graag een email of Pm (email heeft de voorkeur davidkoert apending hotmail.com)
 

Heb ik niet zo 123 bij de hand. Liggen in de schuur bij m'n moeder.
Maar zijn de standaard velgen voor een GTI 9n3 type Denver.
Banden zijn van Dunlop.
Set is brand en brandschoon en in nieuwstaat. Compleet met hoezen om ze veilig en schoon op te slaan.

Indien je daadwerkelijk interesse hebt wil ik best de moeite nemen om foto's te gaan maken voor je.
 
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Dot is 0906
Profiel is ruim 5 mm
Set is in nieuwstaat, en in deze onberispelijke staat zeer zeer zeldzaam!
Ik hoop via deze weg iemand te vinden die dat weet en waardeert.
500 euro is een vaste prijs.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    582.5 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!