Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die is er wel, gevonden op internet of hier op het forum, misschien heb ik die nog digitaal ergens, zal aankomende week eens zoeken.Zou dit ook graag zien van de 6R (2010), in het instructieboekje niets van te vinden.
Zou dit ook graag zien van de 6R (2010), in het instructieboekje niets van te vinden.
Nu ff terug naar het begin, ik vroeg het voor de AW[emoji848][emoji849]
Welke wil je nu specifiek weten? Dan kan ik even kijken of die al op onze test-omgeving staan![]()
Ik heb twee 12v punten extra gemaakt, ik wil niet gaan rommelen aan de bestaande bedrading. Nu eea opgelost met twee zweefzekeringen 5A. Constante spanning afgehaald van F21 middels geïsoleerde steker(fm) . En de geschakelde spanning van F56 middels een geïsoleerde steker( m) op de onderste zekering klem. Beide zweefzekeringen samen met tesa tape vast gelegd. Geen gerammel of losse onderdelen alleen een paar extra draden.Nou.... als we toch met deze zekeringen bezig zijn... ik zoek een lege zekering, waar ik een zekeringbypass op kan aansluiten, waar spanning op komt als het contact aan staat.
Ik dacht dat ik die had, maar ik heb er nu een waar de spanning op staat als het contact aan staat, en ook als de motor loopt, maar waar blijkbaar de spanning af gaat als de start/stop actief wordt. Heb hier mijn dashcam op aangesloten, maar deze gaat nu dus even uit als de motor door de start/stop afslaat.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.