één nadeel van te laag te gaan met een swing achterophanging, het achterwiel staat niet meer centraal in de wielkast. wat ik persoonlijk niet zo mooi vind. maar wie ben ik om te oordelen. iedereen heeft een andere smaak, en maar goed ook .
Je weet ik heb hem pas verlaagd. Zeker geen spijt van! comfort blijft echt ok. Krijg je 100% geen spijt van geloof meéén nadeel van te laag te gaan met een swing achterophanging, het achterwiel staat niet meer centraal in de wielkast. wat ik persoonlijk niet zo mooi vind. maar wie ben ik om te oordelen. iedereen heeft een andere smaak, en maar goed ook .
de mijne is nog altijd niet verlaagd, twijfel.. voor de looks jazeker.. maar denk dat ik te veel aan comfort ga opgeven. vind hem nu al redelijk stug rijden, zou nie graag hebben dat hij stuiterend aanvoelt na de verlaging.
hoeveel heb jij em verlaagd? en welke velgen en band liggen er onder?Je weet ik heb hem pas verlaagd. Zeker geen spijt van! comfort blijft echt ok. Krijg je 100% geen spijt van geloof me
3/3,5 cm eibach velgen/sparco 8j 18” et48 banden 225/40/18 rij super hoor.hoeveel heb jij em verlaagd? en welke velgen en band liggen er onder?
Zo is dat!Je kunt nu eens lekker bladeren door alle pagina's met al dat moois
Dit is photoshop. Kijk goed naar zijn voorwiel en het straatwerk bij zijn achterkant loopt niet mooi in elkaar over.
Klopt!! Maar ja’ toch en mooi plaatje Toch?Dit is photoshop. Kijk goed naar zijn voorwiel en het straatwerk bij zijn achterkant loopt niet mooi in elkaar over.
Ik volg de beste Spanjaard op instagram en hij heeft hem toevallig sinds een week ongeveer op air staan. En met air gaat hij niet zo laag omdat zijn wielen te ver naar buiten komen! Je
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.