Weet niet of de keuze in 19 inch al wat groter is geworden? De combinatie 5x100, 19 inch met een hoge ET waarde is wat keuze betreft beperkt. Of je moet gaan zitten kloten met spoorverbreders, adapters, afdraaien van de velg en meer van dat soort kunstgrepen. Tis geduld hebben en veel zoeken op het net.Ja gelukkig.
Mag altijd nog wat bij zou graag nog meer andere opties willen zien. Ook in 19 inch.
Ben er wel erg blij mee. Inspiratie opgedaan en zo ben ik van de meerdelige BBS afgestapt, die lijken toch een stuk kleiner.
En groter vind ik persoonlijk toch mooier.
En zou ook graag nog wat lager willen maar ja het comfort en gemak is ook belangrijk.
Ikke ook, met 19 inch en 225/35 er band is nog te doen maar op 20 inch moet je dan 225/30/20 gaan rijden dat is erg weinig band. Qua afrolomvang is dat ca 2% meer dat kan nog net.Die zilveren is wel een mooie combi, wel zou ik voor 19 inch zijn gegaan ipv 20 inch
225-30-19 kan ook nogIkke ook, met 19 inch en 225/35 er band is nog te doen maar op 20 inch moet je dan 225/30/20 gaan rijden dat is erg weinig band. Qua afrolomvang is dat ca 2% meer dat kan nog net.
Ja dat is weer kleiner qua afrolomvang dan de originele 215/40/18225-30-19 kan ook nog
Onderste foto: Originele BMW velgen met steekadapters? Wist niet dat die zo’n hoge ET waardes hebben.
ferrari logo op een polo
Je moet maar gek van paarden zijn!! Ha,ha maar wel en dikke polo.ferrari logo op een polo
vind dat niet mooi. Verhouding is gelijk zoek. Achterkant zou dan ook breder moetendit is ook een oplossing voor de voorkant, 2,5 cm bredere spatborden.VW Polo AW Kotflügel verbreitert 2,5 cm
1 Satz ( Re+Li ) verbreiterte GFK Kotflügel 2,5 cm pro Seite passend zur originalen Stoßstange Kotflügel werden unlackiert mit grauer GelCoat…muecke-carbon-gfk.de
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.