Waarom zo doen..? Mensen zijn trots! En jij moet ze weer een sneer geven, jammer man..Gelukkig staan hier dikkere plaatjes dan in die topic foto van de maand
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
Waarom zo doen..? Mensen zijn trots! En jij moet ze weer een sneer geven, jammer man..Gelukkig staan hier dikkere plaatjes dan in die topic foto van de maand
Doe ik juist niet iedereen heeft zijn smaak en dat is goed ik heb zo ook mijn smaakWaarom zo doen..? Mensen zijn trots! En jij moet ze weer een sneer geven, jammer man..
Doe je juist wel met zo’n opmerking.Doe ik juist niet iedereen heeft zijn smaak en dat is goed ik heb zo ook mijn smaak
Ik mag toch een mening hebben of is dat niet geoorloofd?Doe je juist wel met zo’n opmerking.
Staat hem goed die wielen
nog een AW driver met goeie smaak van velgen.
Dat klopt helemaalnog een AW driver met goeie smaak van velgen.
smaken en voorkeur verschillen nu eenmaal he, nog een geluk, dat maakt het leuk voor iedereen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.