Hij bedoelde het sarcastisch, haha.Lijkt me sterk met 2 privé eigenaren en geen zakelijke
Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
Hij bedoelde het sarcastisch, haha.Lijkt me sterk met 2 privé eigenaren en geen zakelijke
Waar staan Audi rotors' niet goed onder
Weet iemand hoe ik aan zoon uitlaat systeem kan komen? Eventueel een link. Dank
Lijkt op een Milltek uitlaat met andere tipjes.Weet iemand hoe ik aan zoon uitlaat systeem kan komen? Eventueel een link. Dank
Wil je die rechterpijpen dan recht hebben of ook zo scheel als op deze?Weet iemand hoe ik aan zoon uitlaat systeem kan komen? Eventueel een link. Dank
Hahahaha nee liever wel recht natuurlijk nee ik kom uit VelpWil je die rechterpijpen dan recht hebben of ook zo scheel als op deze?
Kom je trouwens toevallig uit Apeldoorn? Kom bijna elke dag eenzelfde auto als de mijne tegen hier, zowel op de motor als in de auto.
Zaag erin en uitlaat aanpassen. Zoals je kan zien is de uitsparing rechts anders dan de uitsparing links. Links is natuurlijk standaard en zie je duidelijk dat die mooi gevormd is. Rechts is gewoon rond gezaagd zonder vorming en/of afwerking.Weet iemand hoe ik aan zoon uitlaat systeem kan komen? Eventueel een link. Dank
heb je hem zo gekocht of zelf verlaagd? If so, welke set zit er onderMijn polo gti die verlaagd is
ik heb de eiback sport line, laagste veren van eibach voor de AW maar op papier maar een paar mm lager dan de eibach pro kit.heb je hem zo gekocht of zelf verlaagd? If so, welke set zit er onder
Klinkt goed, heb je ergens een foto online staan?ik heb de eiback sport line, laagste veren van eibach voor de AW maar op papier maar een paar mm lager dan de eibach pro kit.
Klinkt goed, heb je ergens een foto online staan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.