Nee, R32 is sneller. Jij doet er (vanwege je DSG bak ook) 6,2 secondes over en de R WRC (met een goeie chauffeur) 6,7 secondes.
Als het goed is dan is de wrc enigszins getuned (gechipt etc), dus die aanname klopt denk ik niet meer
Ik sprak niemand persoonlijk aan, maar gaf een algehele reactie op basis van de laatste reacties. Maar fijn dat we op één lijn zittenMaik, ik had er ook geintje achter gezet. Ik wil niet mijn rijbewijs op het spel zetten of een bekeuring betalen waar ik het geld absoluut niet voor heb.
Dan moeten we weer heel andere foto's gaan uploaden en daar wordt Maik ook niet vrolijk van, denk ikIk weet ff niet wat ik me bij moet voorstellen als ik lees: "gaat er toch niet altijd om wie de langste heeft" ?
Hey, leuk dat je erbij wilt zijn..En waar is de m&g juist ??. Wil gerust ook is afkomen als het niet te ver is. zal niet meer me de polo zijn maar met mijne grote vriend . tegen dat het de m&g is , is hij verlaagd met kw v1. en ik hoop ook bij Dvx 300 pk +- , en 400 nm
Voeg maar toe voor de zekerheid [emoji41]Ik stem mee met 13:00u!
Dan kan ik gelijk vanuit werk komen..
Ik neem aan dat iedereen de locatie kent?
Anders voeg ik er een toe vanuit google..
Bij dezeVoeg maar toe voor de zekerheid [emoji41]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.