Zoveelste automatische lichten topic

Beste forumleden,
Sinds gister hebben we nog een Polo 6R, BM met regen/licht sensor, startstop en meer etc(die zal ik nog voorstellen wanneer we paar cosmetische dingen hebben aangepakt), ik heb gelezen dat bij deze auto met die opties oem automatische lichten mogelijk is, maar dan zijn er een kabelset en paar andere dingen nodig, is er nog iemand die dit maakt voor de 6R?

Groeten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Welkom!

Ik heb het in mijn auto gebouwd dmv een kabelsetje en wat relais.

Volg dit draadje eens: https://uk-polos.net/viewtopic.php?f=62&t=69223#p516196

Die TS is erg behulpzaam en help je ook met de coding in VCDS.

Succes!
Bedankt voor de welkom!(maar ik ben al een tijdje hier op dit forum, maar was wel een beetje inactief[emoji6], en heb ook andere topics van intro en dergelijk als het goed is)

Maar ik had deze al gezien, maar helaas maakt Ciclo deze kabels niet meer... dus de zoektocht gaat wel verder.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: B. Boeters
Bedankt voor de welkom!(maar ik ben al een tijdje hier op dit forum, maar was wel een beetje inactief[emoji6], en heb ook andere topics van intro en dergelijk als het goed is)

Maar ik had deze al gezien, maar helaas maakt Ciclo deze kabels niet meer... dus de zoektocht gaat wel verder.
iichel maakte deze ook, volgens mij verkoopt hij ze nog wel via marktplaats, alleen wel wat overpriced.

Ik dacht dat je deze setjes ook online kon bestellen bij een duitse site, kufatec ofzo?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Deze past zover ik weet helaas niet, met xenon is zover ik weet helemaal anders qua bekabeling voor automatische lichten.

In de link hierboven staat het volgende:

"Es ist auch bei Fahrzeugen möglich, die ab Werk mit "Start/Stop" und "Regensensor" ausgestattet sind. Halogen oder Xenon ist bei Start/Stop beides möglich. "

Oftewel als je start/stop en regensensor af fabriek hebt maakt het niet uit of je xenon of halogeen lichten hebt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!