Mijn vrouw der 2011 grand scenic hield na 600 km na aanschaf ermee op dmv een gescheurde cilinderwand, stond gewoon nog een blok op een pallet in Frankrijk. Je weet het nooit he!
ik bedoel! het zelfde type motorblok!Mijn vrouw der 2011 grand scenic hield na 600 km na aanschaf ermee op dmv een gescheurde cilinderwand, stond gewoon nog een blok op een pallet in Frankrijk. Je weet het nooit he!
ok top!Bedoelde dat hij geluk kan hebben dat tie gewoon een gloednieuw blok kan krijgen, wij hadden dat geluk. Was meer in die context bedoelt.
Splinternieuwe Stripmotor volgens zeggen. Volkswagen dealers/PON doen niet aan montage van gebruikte motoren (volgens zeggen). Ze hebben een stripmotor ingebouwd (stripmotor = basismotor zonder dynamo, turbo en andere aanhangsels).Nieuw nieuw of 2e hands voor jou nieuw?
Nee, dat had ik ook gevraagd. Omdat de auto zelf uit 2012 is en wel al 98k km heeft "doorstaan", kan de teller niet terug op 0 worden gezet. Desalniettemin neemt dit niet weg dat de motorblok (met uitzondering op de turbo en dynamo) in feite wel helemaal nieuw is.nice, ben benieuwd. Krijg je ook een km correctie
Nope. Gebruik al bijna 2 weken mn vaders opel, aangedreven door een 1.8 atmosferische benzine motor (140pk). Blijft toch wel wat hebben, een ongeblazen motorWel vervangend vervoer?
Ja, dat zeiden ze ook vandaag tegen mij. Ze willen niet gaan haasten en eventueel fouten maken, dus vandaar de uitstel.Vandaag zullen de meeste garages ook we vroeger dicht gaan.
Maar vergeet niet dat met zo een reparatie altijd wel een pakking of ringetje vergeten word te bestellen.
Liever nu een lekkage dan als je hem opgehaald heb
Ja, dat zeiden ze ook vandaag tegen mij. Ze willen niet gaan haasten en eventueel fouten maken, dus vandaar de uitstel.
Dat zou mooi zijn hebben ze nu de motor opeens beschadigd? echt zo'n doorsnee consumenten opmerking zonder verstand van zaken.Nog meer fouten bedoel je, ze hebben de motor al beschadigd
heel vaak gaat het niet om de KM stand van de motor maar de KM stand is vooral voor chassis en de slijtage daar van, dus die gaat bij een motor wissel zeker niet naar 0 mocht je auto NAP hebben ben je die ook kwijt want je stand word daardoor onlogisch, allemaal dingen die je niet wilklokje kan wel terug hoor das t probleem niet was benieuwd of de dealer daar nog iets mee deed zeg maar.
ja bewijs genoeg dat er nieuwe motor is zit maar was gwn benieuwd
gr
Grand Scenic? Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd. Wel zuur overigensMijn vrouw der 2011 grand scenic hield na 600 km na aanschaf ermee op dmv een gescheurde cilinderwand, stond gewoon nog een blok op een pallet in Frankrijk. Je weet het nooit he!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.