Ik heb het geprobeerd eruit te slaan bij der, maar ze blijft bij der merk
Harder!Ik heb het geprobeerd eruit te slaan bij der, maar ze blijft bij der merk
Dat zou mooi zijn hebben ze nu de motor opeens beschadigd? echt zo'n doorsnee consumenten opmerking zonder verstand van zaken.
auto zou volgens afspraak vandaag opgehaald worden maar omdat ze weer iets aan de motor kapot hebben gemaakt tijdens de montage, kan ik de auto pas donderdag of vrijdag ophalen. :/
4 maanden?? Wat was jouw probleem dan?Zou eerder hopen dat alle ellende voorbij dan een dag eerder klaar, wij zijn 4 maanden bezig geweest in totaal!
Wow ja dat is inderdaad wel soort van het tegenovergestelde van mijn situatie.Geen motor, geen medewerking, ophaal problemen, gezeik welk filiaal de reparatie ging uitvoeren. Auto was in Goirle gekocht en zijn zelf woonachtig regio Rotterdam.
Eerst motorblok inrijden hé!Nu kan je weer met 180 door het land jakkeren
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.