1.2TDI of 1.6TDI kopen?

He Nico, jij ook hier :) Kwam Khalid jier ook al tegen :)

De 1.2 hadden we inderdaad al uit ons hoofd gezet, als je die prive wilt rijden zijn er niet veel voordelen meer te noemen.

De 1.6 weegt volgens de specificaties van autoweek 1057kg. Ik heb op de 3 deurs 90 pk versie geklikt. Waar had je die 1165 gevonden?

Import zit ik ook naar te kijken, maar steeds als ik er eentje vind die aan al onze wensen voldoet dan blijkt hij ongeveer tegen de oostgrens van Duitsland aan te liggen :)
 
Je hebt gelijk inderdaad met die 1057kg. de polo 1.2 is echter 1050kg net 1 schaal lager dus. In Duitsland zijn er inderdaad genoeg te koop, laat de kilometerstand wel even controleren bij evt. koop!

Succes.
 
Als ik de BPM er bij op tel dan scheelt het maar weinig met de prijzen in NL. Het aanbod is wel een stuk groter. Als ik in NL zoek naar een 3-deurs highline dan vind ik er maar een handjevol. Sommigen zijn flink geprijsd, daar koop je een Golf voor (zelfde BJ en KMS). We zoeken vrolijk verder :)

Ben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!