Deze versnellingsbakken zijn goed genoeg voor meer nm en pk's icm met goede tuning, koppelingset en onderhoud. Zijn zo wat bijna van zelfde kwaliteit en specs als die van 2.0 WRC volgens mijn zoektocht,tuning en rijervaring .
Ow oke weet je dan wat het limiet is van de bak, koppeling had ik gelezen dat deze geupgrade moet worden naar een performance koppeling. merk weet ik even niet meer maar kom ik wel uit.


Ik weet ook na 200pk moet ik de verstuivers aan passen, weet ook wel hoe maar dit wordt me iets te prijzig allemaal voor dit oude hok.
Beste is met tussen stappen van 75 > 140 na 170 dan 200 pk en dan eventueel daarboven zo leer je jouw polo het beste kennen, daarop juist aanpassen en technisch goed behouden. Ook goed voor de motor zo word die goed ingereden.
De auto leren kennen is niet nodig, heb veel snelle autos gereden en veel variaties aan auto’s, ben zelf monteur dus over het onderwerp onderhoud en sleutelen komt wel goed. ik ben alleen nog niet zo bekend met vw diesel tuning en ik weet wat nodig is om vermogen te maken. alleen welke onderdelen opzich is lastig denk aan onderdeel nummers onderdelen van andere auto’s die ook gebruikt kunnen worden in de betreffende auto bijv. is ook weinig over te lezen van de 1.6tdi uit de polo 6R. En daarbij veel info die niet klopt… de ene zegt dit en de andere zegt dat… maar ik kom langzamerhand wel opweg met bepaalde info zoals van @olopvw de product nummers van de verstuivers heel handig thx daarvoor.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6TDI 200pk 
Ow oke weet je dan wat het limiet is van de bak, koppeling had ik gelezen dat deze geupgrade moet worden naar een performance koppeling. merk weet ik even niet meer maar kom ik wel uit.


Ik weet ook na 200pk moet ik de verstuivers aan passen, weet ook wel hoe maar dit wordt me iets te prijzig allemaal voor dit oude hok.

De auto leren kennen is niet nodig, heb veel snelle autos gereden en veel variaties aan auto’s, ben zelf monteur dus over het onderwerp onderhoud en sleutelen komt wel goed. ik ben alleen nog niet zo bekend met vw diesel tuning en ik weet wat nodig is om vermogen te maken. alleen welke onderdelen opzich is lastig denk aan onderdeel nummers onderdelen van andere auto’s die ook gebruikt kunnen worden in de betreffende auto bijv. is ook weinig over te lezen van de 1.6tdi uit de polo 6R. En daarbij veel info die niet klopt… de ene zegt dit en de andere zegt dat… maar ik kom langzamerhand wel opweg met bepaalde info zoals van @olopvw de product nummers van de verstuivers heel handig thx daarvoor.
Verstuivers aanpassen komt veel later en is niet makkelijk als je dat denkt. Probeer eerst met je polo GOED EN VEILIG 200pk te behalen met je originele verstuivers en grotere turbo.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI HYBRIDE GTC1549VZ + OEN NEW 03L130277S @220PK - 430NM (Van Vught Tuning ) ROOKVRIJ !! 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!