2 vraagjes

Hallo,

Ik heb 2 kleine vraagjes:

Ik rij een bluemotion uit 2011. Nu heb ik tijdje terug ergens hier op het forum onderdeelnummers voorbij zien komen voor die kapjes die op je dashbord om je navigatie en climatronic heen zitten in het glanz zwart. Helaas kan ik ze niet meer terug vinden kan iemand mij daarbij helpen? Ze staan zo ver ik weet ook niet in het toppic "Onderdeel nummers Polo 6R".

2de vraag: Ik was van plan om binnenkort een leer-alcantara interieur over te nemen. Hoe kan ik zien dat er zeker weten stoelverwarming in zit als ik het ophaal? Weet iemand welke kleur die stekker is of hoeveel stekkers er dan in totaal per stoel op zitten (Airbag en stoelverwarming)?

Alvast bedankt, groetjes Hauke
 
2de vraag: Ik was van plan om binnenkort een leer-alcantara interieur over te nemen. Hoe kan ik zien dat er zeker weten stoelverwarming in zit als ik het ophaal? Weet iemand welke kleur die stekker is of hoeveel stekkers er dan in totaal per stoel op zitten (Airbag en stoelverwarming)?

Airbag = Geel
Stoelverwarming = Groen
Op basis van 9N / 9N3 (verwacht dat dit het zelfde is bij een 6R)
 
Ik rij een bluemotion uit 2011. Nu heb ik tijdje terug ergens hier op het forum onderdeelnummers voorbij zien komen voor die kapjes die op je dashbord om je navigatie en climatronic heen zitten in het glanz zwart. Helaas kan ik ze niet meer terug vinden kan iemand mij daarbij helpen? Ze staan zo ver ik weet ook niet in het toppic "Onderdeel nummers Polo 6R".
Bedoel je deze ?
Original VW Polo 6R Dekor Blende Radio Klimabedienung 6R0858071 / 075 | eBay
Deze zijn niet hooglans, maar dan kun je in ieder geval het onderdeelnummer gebruiken om de hoogglans versie op te zoeken.

En anders zou je hier het juiste onderdeelnummer kunnen opzoeken, er zijn namelijk veel verschillende Climatic/Climatronic kapjes.
. Vw Polo/Derby.
Achter het onderdeelnummer zelf staat de kleurcode, helaas is de enige kleur die ik kan lezen "Pepper grey metallic"
 
Hey kYC. Is zeker al een tijdje terug ja haha. Heb me niet meer zoveel bezig gehouden met auto tunen de laatste tijd idd.
Maar nou wil ik m wel even af maken.
Deze foto vond ik op google. Die bedoel ik.

2011-nokia-ck-100-kit-rcd-510-install.jpg


Iemand hier op het forum had ze een keer besteld maar kan het niet meer vinden.

Groetjes
 
Prijzen komen uit Duitsland en zijn slechts een indicatie. Heb alle 3 de varianten van de onderste Climatronic / Climatic genoemd.

6R0 858 069 E N0R - Rahmen Radio 33,50€

6R1 820 039 C 041 - Blende für Frischluft- und Heizungsregulierung (Climatronic) schwarz 28,15€

6R1 819 039 C 041 - Climatic Blende Klavierlack MIT Luftlöcher
6R1 819 039 D 041 - Climatic Blende Klavierlack OHNE Luftlöcher

En dan zal je waarschijnlijk ook de ventilator(-randen) willen vervangen:

6R0 819 703 R N0R - Luftdüse links 28,80€
6R0 819 704 R N0R - Luftdüse rechts 28,80€
6RF 819 728 C NOR / 6R0 819 728 AH N0R - Luftdüse mitte 61,80€
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Juist die bedoelde ik. Dank je wel.
Ja idd de vetilatorranden ga ik ook vervangen.
Zijn ze wel allemaal de zelfde kleur dan?
Omdat er nu alleen bij het climatronic stukje klavierlack bij staat en bij de rest niet?
Die bedoelde ik in ieder geval klavier schwartz.

Groetjes
 
Alles is inderdaad vervangbaar door pianolakzwarte varianten, behalve de omlijsting van de lichtschakelaar. Die zit hard aan het dashboard vast. Wil je die ook zwart hebben, dan heb je de volgende opties:
- dashboard vervangen door die van een GTI
- omlijsting hoogglans zwart wrappen
- omlijsting hoogglans zwart spuiten

Nadeel van de eerste optie is dat relatief duur en bewerkelijk is, nadeel van de laatste twee dat je mogelijk kleurverschil zoiu kunnen krijgen. Heb overigens zelf een gedeelte van m'n dashboardkastje hoogglans zwart gespoten, en ik vind de kleuren zeer goed passend.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hmm dus als het goed is moet ik deze dan hebben:

6R0 858 069 E N0R - Rahmen Radio
6R1 820 039 C 041 - Blende für Frischluft- und Heizungsregulierung (Climatronic) schwarz
6R0 819 703 R N0R - Luftdüse links
6R0 819 704 R N0R - Luftdüse rechts
6RF 819 728 C NOR / 6R0 819 728 AH N0R - Luftdüse mitte

Hopen dat ze dan allemaal klavier schwarz of piano black zijn en niet gewoon mat.
De omlijsting van de lichtschakelaar mag van mij dan voorlopig nog even zo blijven.

@KYC: Ja zeker, heel erg tevreden

Hier een foto hoe mijn auto er op dit moment uit ziet:

FotoZ7YWFXRS-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel.
Klopt ik heb een gti grill en booskijkers erop zitten.
De strepen heb ik vorige week wit laten spuiten.

Maar trouwens de gti heeft standaard al die kapjes allemaal in glanszwart?
Dan moet de dealer het wel makkelijk uit kunnen zoeken tog?
 
Nou ik ben net bij de dealer geweest.
Hij kwam bij alle delen op het zelfde onderdeelnummer uit behalve die van de climatronic knopjes.
Hij zegt in de computer staat een andere nummer maar de nummre die hier op het forum staat, staat er ook bij. Maar er staat bij beiden niet duidelijk welke kleur ze zijn.
En in totaal ben ik al 280 euro kwijt en ze sturen niks terug dus wou het eigenlijk eerst zeker wetem. Kutzooi
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!