2 vraagjes

Nou de spullen zijn besteld. Ben benieuwd.
De nummers zijn iets verandert. 4 van de 5 nummers zijn met het kenteken van een gti opgezocht.
Dat zijn deze:

PRO 858 069 E NOR
6RF 819 703 C NOR
6RF 819 704 C NOR
6RF 819 728 C NOR

De laatste (omranding van de climatronicknopjes) kwam hij op een ander nummer uit. Ik heb op internet een gti gevonden die dat stukje gewoon normaal mat heeft dus misschien is dat kapje in glanszwart een optie??
Iedergeval heb ik nou die nummer die ik hier op het forum heb gekregen besteld dus:

6R1 820 039 C 041

Iemand enig idee waar die letters voor zijn? Omdat ik nu bij 2 nummers een C heb ipv een R.

Groetjess
 
Oke vreemt. Ik heb nou tog dat andere nummer besteld niet wat er orgineel bij de gti stond. En alles is goed. Het zit al erin en ziet er super uit.
Dus voor wie het ook wil. De onderdeelnummers kloppen en het kostte 250 euro.

Groetjes Hauke
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!