Ik doe deze maar op slot voordat het uit de hand loopt alles verkocht, laatste set voor pieperon.
Verdere kabelsetjes op aanvraag
Verdere kabelsetjes op aanvraag
Ik heb op aanvraag twee auto light kabelbomen gemaakt, maar beide geinteresseerden laten niets meer van zich horen. Daarom gaan ze nu in de verkoop.
Wat is het?
Een kabelboom om in de Polo 6R automatische verlichting te installeren.
Wat heb je nodig?
1x Polo 6R met verlichting via de BCM: dat houdt in een Polo 6R met start/stop en/of OEM Xenon verlichting
1x Polo 6R met een OEM regen- en lichtsensor
Gereedschap nodig:
1x VCDS
1x terminal verwijder tool (bv laser 3932)
Wat is inclusief:
- Kabelboom
- 2x relais
- handleiding
- support bij VCDS coding
Wat is optioneel:
- lichtschakelaar (tegen meerprijs van wat ze op aliexpress danwel bij de VW dealer kosten)
Wat zit er niet bij:
- inbouw
Fotos komen later, aangezien mijn telefoon over de zeik is
In de bijlage een indicatie van de inbouw
Prijs 100 euro voor de kabelboom + toebehoren
Ik woon vlakbij Zürich in Zwitserland. Geen grapje.
Oke dan houd het op helaas bedankt voor je snelle reactieIk woon vlakbij Zürich in Zwitserland. Geen grapje.
Prutser, geld niet waard.na een aantal tevreden gebruikers (@Turbodruk @Badboykillaz @Michaelk88 ) is er nog 1 setje over
kabelboom - 100 euro
kabelboom + lichtschakelaar - 120 euro
kabelboom + lichtschakelaar + inbouw + coderen - 155 euro
na een aantal tevreden gebruikers (@Turbodruk @Badboykillaz @Michaelk88 ) is er nog 1 setje over
kabelboom - 100 euro
kabelboom + lichtschakelaar - 120 euro
kabelboom + lichtschakelaar + inbouw + coderen - 155 euro
hey @NickD ... als ik het me goed herinner (weet het niet zeker meer) heb je wel een RLS + dimmende binnenspeigel, dan moet zo'n kabelsetje gewoon gaan werken
zonder RLS gaat het niet werken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.