PB is verstuurdIk ontvang graag een Pm voor het afnemen van een setje kabels
Is dit toepasbaar op een comfortline 1.6tdi bmt? zonder xenon en mistlampen met start/stop en regensensorupje, nog een kabelboom en toebehoren beschikbaar
Prijzen:
https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...ht-kabelboom-te-koop.11051/page-2#post-193481
Op te halen in Hardenberg t/m 30 dec en daarna t/m 6 jan in amersfoort
Je hebt koplampen nodig, een set adapters en je moet ze laten inleren. De informatie daarover staat enigszins gefragmenteerd op het forum.
Ik kan een set adapters maken en inleren, daar vraag ik aan forumleden €125 voor.
Je hebt koplampen nodig, een set adapters en je moet ze laten inleren. De informatie daarover staat enigszins gefragmenteerd op het forum.
Ik kan een set adapters maken en inleren, daar vraag ik aan forumleden €125 voor.
Wat ik standaard maak is zonder extra kabels. Met extra kabels kan gemaakt worden.
Hey ik ben niet degene die off topic gaat
Met kabels naar de bcm + geschikte bcm = dimmende LED bij stadslicht. Zonder kabels naar de BCM is de LED altijd fel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.