Die gebruik ik als enige site om autos te zoekenKijk je ook op Gaspedaal.nl ? Dat vind ik een hele fijne site om auto's te zoeken !
Volkswagen
Polo
1.2TSI
Die gebruik ik als enige site om autos te zoekenKijk je ook op Gaspedaal.nl ? Dat vind ik een hele fijne site om auto's te zoeken !
Wel een leuke auto met veel opties, maar net boven ons budget (max 11000 euro)Is dit iets?
Ah okay dat wist ik niet sorry. Je kan er denk ik wel €900 vanaf krijgen. Dan heb je hem voor €11.000 Maar uiteraard jullie keuze hoor!Wel een leuke auto met veel opties, maar net boven ons budget (max 11000 euro)
Oeps ja, wat dom.. Even kijken.Als je op Polo 1, Polo 2, Polo 3 klikt zou je naar de website moeten gaan...?
Ah okay dat wist ik niet sorry. Je kan er denk ik wel €900 vanaf krijgen. Dan heb je hem voor €11.000 Maar uiteraard jullie keuze hoor!
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Alles is onderhandelbaar Je kan het sowieso altijd even proberen, maar dat is mijn bescheiden mening.Ik denk niet dat je er 900 vanaf gaat krijgen ,maar wel met hele mooie opties. Rechtvaardigt de 900 wel weer.
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Alles is onderhandelbaar Je kan het sowieso altijd even proberen, maar dat is mijn bescheiden mening.
Maar dan zeer uitgekleed of met een hoge km stand lijkt mij?Voor 11.000 zou ik verder kijken voor een polo aw.
Die gaan nu ook al vanaf 10.000.
Die onderhoudsbeurt kan je ook bij je eigen garage doenzonder garantie en direct mee nemen denk ik het ook, anders is de kans vrij klein.
Zijn gewilde auto’s die vrij snel verkocht worden
Problemen met de 1.2 TSI distributieketting zijn alleen van toepassing op de 6R met motorcode CBZ.Nu lees ik her en der dat er een mogelijk probleem is met de kettingspanner van dit model?
Vind het toch knap hoe jij altijd aan dat soort prijzen komt hoorVoor 11.000 zou ik verder kijken voor een polo aw.
Die gaan nu ook al vanaf 10.000.
Heel misschien de polo aw mpi 1.0 easy line. Maar betwijfel het.Vind het toch knap hoe jij altijd aan dat soort prijzen komt hoor
hier robin... de prijzen 14x vanaf 2018Vind het toch knap hoe jij altijd aan dat soort prijzen komt hoor
door te kijken en mensen te informeren.Vind het toch knap hoe jij altijd aan dat soort prijzen komt hoor
Scherpe hahaIk zou uit franklin's opties dan voor deze gaan, goud karretje, van oud dametje geweest, altijd binnen gestaan
≥ Volkswagen Polo 1.0 TSI DSG Highline | Navigatie | Bluetooth - Volkswagen - Marktplaats.nl
Executive-pakket, metaalkleur. Meldcode: 9555 algemene informatie aantal deuren: 5 modeljaar: 2017 kleur: donker zwart technische informatie koppel: 175 nm aantal cilinders: 3 transmissie: automaatwww.marktplaats.nl
Ben wel benieuwd welke het word!Wel een leuke auto met veel opties, maar net boven ons budget (max 11000 euro)
Mensen informeren? Met die halve informatie komen ze nergens hoor.door te kijken en mensen te informeren.
ik snap niet hoe jij dit niet weet!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.