Achterlampen vervangen voor leds

• Onderwerp starter Onderwerp starter Windkracht13
  • Startdatum Startdatum
Hey Smartie,

Die leds in je achterlichten komen toch bij mij vandaan? Of zijn dit anderen? Ik heb ze namelijk ook proberen te vervangen, maar wat ik ook probeer, ik krijg telkens een canbus foutmelding.

Terwijl de stadlichten geen probleem geven.

Wat ook apart is trouwens. Als ik de lampjes verwijder (dus de socket leeglaat, geen achterlichten dus!) dan krijg ik geen foutmelding, terwijl ik er dan wel een melding verwacht.

Heb jij toevallig de canbus foutmeldingen uitgeschakeld ofzo?

vw  polo 
SilencerNL zei:
Hey Smartie,

Die leds in je achterlichten komen toch bij mij vandaan? Of zijn dit anderen? Ik heb ze namelijk ook proberen te vervangen, maar wat ik ook probeer, ik krijg telkens een canbus foutmelding.

Terwijl de stadlichten geen probleem geven.

Wat ook apart is trouwens. Als ik de lampjes verwijder (dus de socket leeglaat, geen achterlichten dus!) dan krijg ik geen foutmelding, terwijl ik er dan wel een melding verwacht.

Heb jij toevallig de canbus foutmeldingen uitgeschakeld ofzo?

Jep zijn idd de jouwe..
Zou graag helpen maar ik weet het niet :?
Ik heb namelijk al een foutmelding van mn parkeerlichten, dus :shock: :shock:
Raar dat je het niet hebt in de parkeerlichten..

Grtz

PRIdEVisions zei:
guys, als het kan helpen... je kan de verlichtingsmelder uitschakelen via VAG COM hoor.. achterlichten, koplampen, allemaal.

I know (dealer, Jella,..)
Toch een vraag hieromtrend: Zoals in mijn geval dat je een melding krijgt van de parkeerlichten, en je laat deze melding uitschakelen, worden dan alle meldingen van alle lampen uitgeschakeld?? Of krijg je nog melding als je lampen echt stuk zijn (dus ook mn parkeerlicht)??

Grtz

SilencerNL, Vandaag de verlichting van mn koplampen terug oem gezet en ik ben storingsvrij :D
Nu kan ik dus zeggen dat bij mij de leds in de achterlichten geen melding geven ;)

Grtz

Ik kan me niet voorstellen dat mensen hun achterlicht vervangen door leds.

Ik vind de achterlichten van de Polo standaard al zo gaaf.

Hoe ziet het er dan uit als die voorzien is van leds dan?

Naar mijn idee kan het niet scherper.

BlackPoloBM, zonder gay te klinken, maar ze zijn rozer nu 8-)
Vraag maar s aan citroene die heeft ze al gezien ;) Op foto is dit moeilijk vast te leggen, maar ik vind het rete-vet zeker icm de antracite achterlichten..

Grtz

Smartie86 zei:
BlackPoloBM, zonder gay te klinken, maar ze zijn rozer nu 8-)
Vraag maar s aan citroene die heeft ze al gezien ;) Op foto is dit moeilijk vast te leggen, maar ik vind het rete-vet zeker icm de antracite achterlichten..

Grtz

Ik heb ze in het echt nooit gezien met leds.

Maar roze?

Als ik gewoon zonder zien mag kiezen dan heb ik ze liever rood.

Maar ik ben erg benieuwd naar hoe ze er met leds uitzien.

Ik zag laatst op het forum een foto met leds, maar zag het verschil niet.

Hi all,

wellicht ga ik vragen naar de bekende weg. Maar heb het Forum afgestruind...
Ik wil dus alle achterlampjes vervangen voor LED.
Maar kan zo gauw niet achterhalen welke ik moet hebben.

Heb ook op AliExpress gezocht, maar daar wordt ik ook niet wijzer van.

Iemand enig idee?

Volkswagen  Polo 6R 
Hi all,

wellicht ga ik vragen naar de bekende weg. Maar heb het Forum afgestruind...
Ik wil dus alle achterlampjes vervangen voor LED.
Maar kan zo gauw niet achterhalen welke ik moet hebben.

Heb ook op AliExpress gezocht, maar daar wordt ik ook niet wijzer van.

Iemand enig idee?

Kijk even bij een van onze sponsoren op hun website, kun je het merk en type auto invoeren. Daarna staat er welke lampjes waarin moeten.

Edit: https://www.xenonlamp.nl/

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!