Stan 98
Lid
Hoi Allemaal! Sinds kort ben ik in het bezit van een Polo, dus ik ben nieuw hier.
Het gaat om een Polo AW uit 2018 automaat, Comfortline met Active Info display.
Alhoewel ik nog nooit schade heb gereden, heb ik toch altijd al moeite gehad met voor fileparkeren.
Het duurt allemaal lang en het vereist wat meer inspanning. De reden is nu ook duidelijk: volgens de oogarts zie ik dus geen diepte. Nooit geweten, klinkt logisch achteraf.
Vooral de afstand achter is voor mij lastig.
Nu wil ik parkeersensoren of een achteruitrijcamera inbouwen. Omdat ik de gaten voor de parkeersensoren niet heel mooi vind, daarom mijn vraag aan jullie: Is de achteruitrijcamera handig genoeg om ook de afstand achter in te schatten? Kan ik deze gemakkelijk zelf installeren?
Als PDC in mijn situatie toch echt veel beter is dan kan ik daar mee leven.
Een adres waar dit geïnstalleerd kan worden voor een eerlijke prijs zou ik zeer op prijs stellen. Liefst Noord Holland, verder mag ook.
Hoor graag jullie bevindingen
helaas zit er bij de polo niet de mogelijkheid om het zelfde te doen als bij de mk7 auto parking in dit geval zijn sensoren niet al te duur vaak zijn deze al voor bekabeld is het een kweste van een nieuwe bumper er op en de code door geven en klaar ik vind de sensoren wel heel fijn aangezien deze aangeeft hoever je ergens vanaf staat natuurlijk geeft een camera meer weg van de situatie maar is ook duurder
Volkswagen
Golf