reddevil zei:damm wat springt die van mij er uit tussen al die donkere bolides :shock:
mike2165 zei:Werden er nou ook filmpjes gemaakt zag ik dat goed
Zag een man lopen met een speciale groote camera
citroene zei:het was zeker geslaagd, alleen hebben wij(de belgen) een verkeerd moment uitgekozen om iets te gaan eten, we waren dan nog eens verloren gereden met al die werken :lol: , tegen dat we terug waren was de helft al vertrokken. en heb nu de kans niet gehad om mee te rijden met Snowdude en zijn gti ohja, volgende keer dan he , maar heb me toch geamuseerd !
Snowdude zei:Hahaha....volgende keer beter!!....misschien een meeting in Belgie??
ropo2002 zei:Nu heb IK wel gezien wie mijn post gecorrigeerd heeft om deel te nemen aan de meet maar jij MIJ niet?! Ik was de gene met het Mopshondje! Nog bedankt Polootje!
Polootje zei:Graag gedaan! Ik heb idd wel iemand met een mopshondje zien lopen...maar kan er ff geen gezicht bij plaatsen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.