Aftertalk / foto topic 3th Meet&Greet MyPolo.nl

zoo mensen, het was weer es een fijne dag, leuke gesprekken gehad, wel een beetje drukke dag voor mij, nadien wat weze eten met vrienden ben helemaal gesloopt...

Tijdens het nakijken van de fotos zojuis in slaap gevallen kga denk ik morgen maar verder... Zie onderstaand alvast een peek!

1920x1080!

[resize=600]http://img571.imageshack.us/img571/3567/1stx.jpg[/resize]

Laatst bewerkt door een moderator:
thnx ;) :D ja klopt gelukkig hadden we de autos niet te ver naar achteren gezet... was lastig velen moesten weg en het regende, met de gedachten die ik nog had zouden het moie shoots worden... maybe next time! ;)

kwam de parkeer plaats achteraan op, waar de subaru's en coupe's stonden.. stond ook 1 verdwaalde Polo en dacht; is dit alles? :lol: gelukkig niet..

volgende keer ben ik er hopelijk langer dan een half uur!

Mijn fotos komen vanavond denk ik

Was gister helemaal gesloopt. Misschien was dat ook aan me te zien. Maar ik was er wel hahaha.

Bassie, super bedankt voor de leen-radio :D . Ook leuk de rest weer te hebben gezien en een paar nieuwe gezichten. Leuke groep zo bij elkaarrrr.

meeting

we zijn gister voor het eerst op de meeting geweest
het was een leuke en gezellige meeting helaas moesten we eerder weg ivm de verjaardag van me opa ( 88) jaar
we hebben ook besloten om vaker mee te gaan naar de meetings

maaaaaaaaar
ik heb over 1 ding me vraag de rij style op de meeting tussen de auto s
ik heb al eerder bij algemene meeting s gezien dat veel mensen zich er aan ergere als er geplankt word op het terrein
heb ook gezien dat ac er om bekent staat dat ze toch gaan klagen en de politie bellen en dat er dan veel gezeik bij komt kijken en men niet meer welkom is daarnaast is iedereen trots op zn auto lijkt mij???
en door te trappen schieten er toch steetjes omhoog en kan het tegen de omstanders of autos aankomen en tja er lopen ook kinderen en dat lijkt me ook een punt om rekening mee te houden met z n allen

zo genoeg gezeik geef jullie mening en gedachten

groetjes patrick

Re: meeting

Ik vind dat je daar wel gelijk in hebt
Volgens mij hebben wij met elkaareen tijdje staan praaten jullie stonden naast mij en me vriendin ik had die rode 6r

Mensen waren ook gezellig en aardig

Verder een zeer geslaagde meeting op naar de volgende

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Re: meeting

Ik heb het ook gezien dat er 1polo sportief wegree en tog aardig wat steentjes omhoog lieten spatten
Maar dat was ook de enigste verder heeft iedereen zich netjes gedragen

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
@ mike klopt we stonden naast elkaar hahahah kleine wereld he
kijk ieder mag het voor zich weten hoe hij omgaat met zn auto denk dat wij niet de enigste zijn die daar een meeting houden en als elke meeting er een paar zijn die trappe word de irritatie grens bereikt bij het ac en kunnen we er straks niet meer staan en dat wilt niemand
heb dit meegemaakt in bodegraven mac donalds vrijdag avond meeting sinds dien liggen er drempels om het getrap tegen te houden en destijds was er een grote controlle van de politie op auto s

we kunnen dit met zn alle voorkomen
alvast bedankt

Gisteren waren er daar meerdere meetings, oa subaruclub en een of andere hyundai plastic fantastic club.

Die kwamen nogal vlot het terrein op gereden maar van 'onze' groep heeft iedereen zich netjes gedragen.

Bas zei:
Gisteren waren er daar meerdere meetings, oa subaruclub en een of andere hyundai plastic fantastic club.

Die kwamen nogal vlot het terrein op gereden maar van 'onze' groep heeft iedereen zich netjes gedragen.

Ik zag één Grijze Polo 6R van 'ons' wel met spetterende steentjes en vol aan de gas wegrijden... Voor de rest niks gezien... Bleef dus bij één incident.

Ik let daar meer op natuurlijk omdat ik met de kids was van 2 en 5 jaar..

Maar voor de rest erruug gezellig... Zelfs me vrouw vond het leuk :p

gelukkig wel van ons is het er maar 1 geweest maar ik weet niet hoe de subaru club zich gehouden heeft
helaas hebben we al steenslag op de motor kap door een fijne duitser best pijnlijk na de eerste week de auto te hebben :oops:

@ hakanc
je polo ziet er goed uit nu van dichtbij kunnen kijken nice job

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!