Pigeon
Beheerder
Aangepast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan ik er achter komen of het de condensor of pomp is?Condensor was bij een automaterialenzaak zo'n 150 euro dacht ik.
Qua arbeid een uurtje of 3?
Ik was 4 uur kwijt met 2 man, maar das met veel slap geouwehoer.
Dan krijg je ook nog je kosten voor de airco vullen.
dus als je de klachten zo hoort, denk je aan een lekkage?Onderzoek doen..
Met een multimeter, uitlees computer ect checken of de pomp inschakelt en spanning krijgt.
Met een Airco station de drukken testen/vullen met o.a fluor.
Zoeken met uv licht en een speciale bril waar de lekkage zit
Rare klacht :/ en wat als je niet opnieuw start? Dan blijft het warm in de auto?Ik heb dat hij niet of wel koelt(in een minuut).
Als hij niet koelt; moet ik de auto opnieuw opstarten. Ik denk dat het een kwaaltje is vam de aircoregelaar/thermostaat. ¯\_(ツ)_/¯
Rare klacht :/ en wat als je niet opnieuw start? Dan blijft het warm in de auto?
daar heb ik soms ook last van, vooral als de polo in de zon heeft gestaan dan komt er geen koude lucht zet ik dan ff mijn contact aan en uit dan is er meteen koude lucht lijkt wel of er een klep dicht blijft staan de airco werkt prima verder en is verleden jaar opnieuw gevuldDan heb ik normale ventilatie.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.