VM407
Bekend lid
Snap je niet he? Sommige dingen zijn moeilijk groot en is verzending gratis, en dit is dan weer 58,-Ook leuk dit
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snap je niet he? Sommige dingen zijn moeilijk groot en is verzending gratis, en dit is dan weer 58,-Ook leuk dit
Die heb ik volgens mij in mijn polo zitten, bovenste balk is ook nog knipperlicht bij mij, maar die heb ik niet aangesloten.Ook leuk dit
Haha ja is belachelijk he. Effe doorzoeken en je hebt m vast voor gratis verzending.Snap je niet he? Sommige dingen zijn moeilijk groot en is verzending gratis, en dit is dan weer 58,-
Eigenlijk niet echt meer naar omgekeken. Schakelaar doet zijn werk met ch en lh, auto stand staat altijd aan dus rijd gewoon met dimlicht rond. Vind het wel prima zo. Hoef iig niet meer aan me schakelaar te komen en heb er ch en lh bij. Winwin dus in mijn visieDie heb ik volgens mij in mijn polo zitten, bovenste balk is ook nog knipperlicht bij mij, maar die heb ik niet aangesloten.
Heb je trouwens de app link al ontvangen van de bluetooth schakelaar? anders heb ik de link wel voor je.
Als je goed zoekt kun je hem ook vinden met free shipping en voor 40-50 euro, en goed kijken met black friday scheelt een hoop soms .
Bah bah.. je maakt grapje zeker?Ook leuk dit
Ja maar niet zo'n luxe met camera erbij. Sensoren had ik al een aantal jaar in huis, Niet van Ali en was voor mijn Mercedes bedoeld maar was er nooit van gekomen.
Ja, ik bedoelde dat je op het schermpje kon zien hoe dicht je bij het object was.Volgens mij is deze zonder camera?
Droogmaker na auto wassen:
https://s.click.aliexpress.com/e/iOqDnle
Hoop niet dat je hiermee je motorkap en dak droog trekt na het autowassen!
Was van plan om de ramen (vooral achterraam) daar idd mee te doen...
En waarom hoop je dat hij dat niet doet?
Armsteunslotje/klepje/dingetje
https://s.click.aliexpress.com/e/b367AEMo
Regelrechte troep. NIET bestellen. Ik wacht nu op een onbreekbaar klepje uit de US (linkje hier op mypolo gevonden)
Heb je toevallig een link naar het onbreekbare klepje? Mijnes is ook stuk...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.