Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Unit zit erin. Heb alleen de sensor kapot getrokken dus de auto functie is niet meer zo auto. Hij blijft nu gewoon met dimlicht aan rijden als die op auto staat dus ik moet nog steeds schakelen tussen dimlicht en stadslicht wat opzich niet erg is, want toen de sensor het nog wel deed gingen mijn drl in de bumper aan en dat wou ik niet want ik wil mijn u leds overdag aan. Coming home en leaving home werken perfect. Dus op dat ene kleine baal momentje na prima upgrade. Oh ja. En de app doet het niet scan functie werkt niet dus ik kan nóg niks instellen. Word vervolgd. Hehe
Ja. Die gaat af maar die gaat uit zodra de deur dicht zodra lh uit gaat. Getest met raam openGaat de verklikker (pieper dat de lampen nog aan staan) ook af als de lampen aan staan? Bijv. bij lh als je de deur open doet?
Oef, er zijn er zoveel. Moet je echt een paar uurtjes lekker gaan surfen.Oh, thanks. Dan bestel ik 'm via Aliexpress. Je weet niet toevallig nog meer leuke Ali upgrades voor de 9N, hé?
Ja. Die gaat af maar die gaat uit zodra de deur dicht zodra lh uit gaat. Getest met raam open
Ik snap je bericht niet goed bedoel je als contact uit gaay en de deur open gaat? Ja dan gaat die af. Maar door de module die in de unit verwerkt is gaan je lampen automatisch uit dus d.m.v. lh en ch
Mag ik vragen waarom je daar een nieuwe topic voor aan hebt gemaakt?
Er is namelijk een Aliexpress topic waar je deze beter in had kunnen posten.
Die jij linkt zijn niet voor de polo, je hebt ze wel voor de polo dynamisch alleen niet voor de 6R alleen voor de 6C
Ja. Die gaat af maar die gaat uit zodra de deur dicht zodra lh uit gaat. Getest met raam open
Ik snap je bericht niet goed bedoel je als contact uit gaay en de deur open gaat? Ja dan gaat die af. Maar door de module die in de unit verwerkt is gaan je lampen automatisch uit dus d.m.v. lh en ch
Krijg geen reactie van de verkoper v.w.b. de app connectie dus ik kan nu nog niet zeggen of het een goede koop is of niet. Ch lh werkt wel. En met auto werkt ook staan me dimlichten gewoon aanHeb je al een nieuwe update omtrent de schakelaar? En raad je dit aan?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.