Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kun je een foto plaatsen van het sierstuk en op welke manier wordt die op het uiteinde van de originele uitlaat bevestigd.Ja heb hem zelf ook op mijn auto.
Pm mij maar bij interesse.
Ok, hij is gebruikt, maar ziet er nog netjes uit?, wat vraag je er voor, en wil je het verzenden?Het sierstuk schuif je over je uitlaat. Klemt zichzelf vast.
Kan ik je emailen voor verdere afhandeling?.Nee hij is nieuw. verzonden mogelijk maar kosten zijn voor jouw.
Die telefoonhouder lijkt mij ook wel wat. Laat even weten als je hem hebt, wat je ervan vind.
Beetje late vraag, maar kan de taal ook in Nederlands gezet worden van het systeem zelf (dus niet Anroid Auto, Apple Carplay of Mirrorlink ofzo).Ik heb een RCD330 Plus NoName via Ali, werkt goed.
Beetje late vraag, maar kan de taal ook in Nederlands gezet worden van het systeem zelf (dus niet Anroid Auto, Apple Carplay of Mirrorlink ofzo).
De één zegt ja de ander nee haha
Waarom geen autolight!?
Niet aan gedacht, past dat ook 1:1?Waarom geen autolight!?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.