Jan de Bandeman
Bekend lid
Motor lampje resetten...wat wil je hier mee doen? wat is het? je bent er nog al enthousiast over)))
Volkswagen
Golf 5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Motor lampje resetten...wat wil je hier mee doen? wat is het? je bent er nog al enthousiast over)))
ok dankjewel.Motor lampje resetten...
Het lampje gaat soms branden, heb al andere EGR en gasklephuis is al schoongemaakt, maar toch gaat hij soms aanok dankjewel.
al kun je het daarmee verhelpen... helemaal goed toch!Het lampje gaat soms branden, heb al andere EGR en gasklephuis is al schoongemaakt, maar toch gaat hij soms aan
Met welke Android versie heeft u dit gedaan?Als het goed is hoef je die code nergens in te vullen, alleen accepteren op beide schermen. Ze vragen je gewoon of de code overeen komt zeg maar. Althans zo ging dat bij mij.
Heb je toevallig een linkje van dit?
Heb je misschien de link naar de koplampen?Pfffff!
Waar moet ik beginnen.
Oke hier komt mijn waslijst van aliexpress (zonder links want anders zit ik hier morgenavond nog)
- R-Line logo's 3delig (voorbumper, onder de zijspiegels, achterklep)
- Antislip matjes verspreid over de auto (bekerhouder, onder de handrem etc.)
- Booskijkers (wenkbrauwen in de volksmond)
- R Line Sleutelhanger
- R Line klein formaat stickers voor op radio en spiegelbediening.
- RCD 330 Plus autoradio Desay (Desay staat voor origineel met apple carplay, Noname is de aanpasbare versie waar ook android auto op kan) GA VOOR NONAME DUS mocht je zelf het willen kopen.
- R Line sierstrips instap
- R Line ventieldopjes
- Led DRL
- Xenon look Osram blue vision intense H4
- Sportpedalen
- Ventilatie knop styling schakelaars
- Rode streep voorbumper (moet ik nog binnen krijgen maar twijfel ik over i.v.m. de lijm troep die het achterlaat als het gaat verkleuren bijv)
- Beschermhoezen deurslot
Succes ermee!
Ik vind dit alles voor een relatieve lage prijs toch wel echt iets wat je auto je eigen auto maakt en je hem naar je eigen smaak/zin hebt
Heb je toevallig een linkje van dit?
US $8.27 8%OFF | 3 st Heater Climate Control Switch Knoppen Voor Skoda Octavia 1U AUDI A3 8L MK1 VW Nieuwe Auto Airconditioning wijzerplaten Knop https://s.click.aliexpress.com/e/RDokKBe
Nee man.. Heb ze via mp gekocht maar als.je zoekt naar vw polo 6r u led kom je er wel!Heb je misschien de link naar de koplampen?
Als ik dat kon had ik dat gedaan hahaGewoon kopen en rood ledje om solderen
Wie heeft er polo 6r 1.4 of 1.2 tsi met een dubbele tip sierstuk? Foto’tje erbij zou fijn zijn!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.