regillio1979
Lid
Ik zit enorm te twijfelen. Ik wil mijn auto zo origineel mogelijk houden, echter heb ik nu een Chinese Navigatie/Radio erin waarmee ik niet helemaal tevreden ben. Onder andere omdat de navigatie niet geüpdatet kan worden en deze mappen van 2 jaar geleden heeft, zo moet ik alsnog Google Maps gebruiken op mijn telefoon. (Deze Navigatie zat er bij aankoop al in)
Nu zag ik bijvoorbeeld deze radio, ziet er allemaal mooi uit, DSP erbij, Octa Core, 4 GB RAM.
Kost wat, maar de specs zijn niet verkeerd. (Toen ik hem spotte was ie alleen een dikke 100 euro goedkoper, nu zou ik hem wat duur vinden)
Nu zie ik op o.a. Marktplaats dat een RNS 510 (P-Versie) tweedehands zo rond de 500 euro kost.
Wat raden jullie hierbij aan? Zijn die RNS 510 P's de meerprijs waard of zal een high-end Android radio van Ali ook voldoen?
Als iemand een radio heeft die echt aan te raden is hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Ik heb mijn rns310 vervangen voor een aftermarket Android radio en ik ben er uitermate tevreden mee. Omdat het een aardig bedrag is durfde ik het niet aan om het via Ali te bestellen. omdat ik tussen 2 radio's twijfelde wilde ik de radio's ook eerst zien en dat kon in Almere. Ik twijfelde tussen die jij laat zien en een full touch. Uiteindelijk gekozen voor de full touch omdat ik de draaiknoppen op de andere er niet mooi vond uitzien (plastic). Volgende stap is de achteruitrijcamera in de logo aanschaffen en monteren.
Hier heb ik mijn radio vandaan:
https://www.audiovolt.nl/product-categorie/auto-radio/volkswagen-autoradio-navigatie/polo/
Volkswagen
Polo 6r