Hoe bevestig je dit?Kofferbak Nylon Touw Netto/bagagenet
http://s.aliexpress.com/aYB7ZvuI?fromSns=
Een besteld voor wat spulletjes, anders rolt het zo in de kofferbak.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bevestig je dit?Kofferbak Nylon Touw Netto/bagagenet
http://s.aliexpress.com/aYB7ZvuI?fromSns=
Een besteld voor wat spulletjes, anders rolt het zo in de kofferbak.
Ik heb deze geprobeerd voor achteruitrijlicht en knipperlichten achter. Helaas wel canbusmelding dus nu weerstanden besteld. Geeft niet altijd melding bij achteruitrijden ivm camera op zelfde circuit (meer weerstand), lekker veel licht nu!Iets in deze richting. Wil graag zoveel mogelijk naar led[emoji16]
€ 2,46 32%OFF | 2 pcs T15 T20 1156 BA15S P21W W16W 45SMD 4014 LED CANBUS GEEN FOUT Auto Staart Lamp Remlicht Backup reverse Lamp Wit Geel 12 V
https://s.click.aliexpress.com/e/MiJV4ANuX
Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
Hoe bevestig je dit?
Dit heb ik ook bij sommige post, probeer een andere browser. Dit hielp bij mijIk denk dat het aan mijn telefoon licht of iets, maar die Ali linkjes doen t bij mij nooit. Kom altijd op de algemene site uit.
Heb je een fotoDynamic Turn Signal LED Rearview Mirror Indicator Blinker Repeater Light For Volkswagen VW Polo MK5 6R 6C 2009 -2017
Dynamische Richtingaanwijzer LED Achteruitkijkspiegel Indicator Blinker Repeater Licht Voor Volkswagen VW Polo MK5 6R 6C 2009-2017 - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Net gemonteerd. Stuk helderder en werken zoals het hoort.
Heb je een foto
Dit is bij mijneHeb je een foto
Dit is bij mijne
Gaat iets langzamer in echt
Gaaf! Is dit lastig te monteren?
Nee hoor.
- Spiegelglas verwijderen (met beleid en let op eventuele draden van spiegelverwarming)
- 2 clips vd bovenkap indrukken en bovenkap verwijderen.
-2x torx losdraaien
- knippergedeelte verwijderen
Dat is het!
Ik heb er een met bluetoothiemand een linkje voor een goed exemplaar van de "automatische lichtschakelaar"?
waarbij de kwaliteit en afwerking van de schakelaar dicht bij OEM ligt?
Ik heb een 6R, geen 6C (daarvan zijn er 1001 te vinden)
Net ook mijn dynamische richtingaanwijzer voor de zijspiegels binnen. Van het weekend eff installeren. Hoop dat ik de spiegels niet breek bij het verwijderen
Op welke percentages heb jij hem staan? Op hoeveelheid licht ze aangaan e.d.?Hierbij mijn lang geleden beloofde demo van de WarriorsArrow automatische lichtschakelaar met coming home en bluetooth. Wat mij betreft een goed ding! Werkt zoals het hoort, nooit gezeur en oem look.
€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle
US $37.15 |WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle|headlamp switch|headlight sensorauto headlight sensor - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.