debroervanhenk
Bekend lid
Op welke percentages heb jij hem staan? Op hoeveelheid licht ze aangaan e.d.?
Als je het filmpje helemaal afkijkt zie je het setting voor setting langskomen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op welke percentages heb jij hem staan? Op hoeveelheid licht ze aangaan e.d.?
iemand ervaring met deze raamschakelaars?
Power Window Schakelaar Knop Set Voor Volkswagen Vw Golf MK5 6 Jetta Passat B6 Tiguan Konijn Touran 5ND 959 857 5ND 959 855 - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Zowel de OEM als de Ali schakelaar hebben dezelfde aansluiting (10 pins). zelfs de onderdeel nummers komen aardig overeen (OEM: 1K4959857B en Ali: 5ND959857 )ja deze had ik gebruikt voor mij golf 5 gti, denk alleen niet dat ze ook op een polo passen. geloof dat ze toch iets anders zijn
Zowel de OEM als de Ali schakelaar hebben dezelfde aansluiting (10 pins). zelfs de onderdeel nummers komen aardig overeen (OEM: 1K4959857B en Ali: 5ND959857 )
Iemand die chrome raamschakelaars in zijn of haar Polo heeft die hier meer over weet?
Bedankt! Meteen maar besteldIk heb ze in m'n 6R. Goede kwaliteit, werken 100% en passen ook 100%.
AhhhBestel je toch de 4 knop versie en zet je de knoppen over. Heb ik ook gedaan, knoppen van de golf 7 in me 6c houder
Misschien past deze?Ik zoek deze ook!
Alleen dan met 2 knoppen.
Heb alleen electrische ramen voor.
Is iemand al tegen gekomen?
Ik kan ze niet vinden
Ahhh
Het is geen complete unit.
Dacht eruit.
Stekker erin en play.
Is t een ombouw?
Kijk.Misschien past deze?
€ 4,70 | Chrome Mater & Single Window Schakelaar Voor VW Golf 5 6 Plus Touran Passat CC Touran Tiguan Polo 6R 5K3959857 & 5ND959855
Chrome Mater & Single Window Schakelaar Voor Vw Golf 5 6 Plus Touran Passat Cc Touran Tiguan Polo 6R 5K3959857 & 5ND959855 - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coms.click.aliexpress.com
Deze ook maar besteld:
Hoge Quility Buitenspiegel Zijspiegel Schakelaar Instelknop Voor Vw Volkswagen Polo 6R 2011-2016 # 6RD 959 565B 6RD959565B - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Ok thanksGeen ombouw, bij mij in ieder geval niet.
Gewoon alles 1 op 1 vervangen
Hier heb je er een met bluetooth, kan je via een App het een en ander instellen.
https://nl.aliexpress.com/item/-/32839503122.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.288.122e3c00XAVDb8
Ik ben ook naar zoiets aan het kijken.. want als bij mij op 0 staat, zijn m'n xenon en achterlichten aan.. en ik wil dat bij 0 dat alles uit is.
Werkt zoiets ook bij de polo 9n3 en hoe installeer je dit dan? En is het kwalitatief goed of is het meuk?
Hoe je een lichtschakelaar vervangt, staat wel op dit forum. Anders even op YouTube opzoeken.
Installeren durf ik niet te zeggen. Misschien zit er een handleiding bij, misschien niet. Moet je het dan even Googlen.
En of het kwalitatief goed is? "Kwaliteit" is het overtreffen van verwachtingen.
Denk dat het prima is, maar mijn verwachtingen zijn ook niet gigantisch hoog.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.