ik heb de zelfde
plug and play.
ch lh werk prima.
hij moet wel op de autostand staan.
plug and play.
ch lh werk prima.
hij moet wel op de autostand staan.
Volkwagen
E golf 2018
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd naar de H7. Mijn H7 LED van ali geven wel wat strooilicht, vooral omhoog.. kan alle snelwegborden van ver al lezen! Ik wacht de jouwe afVandeweek wat led-pitten voor de koplampen besteld, na tips uit ander topic
- h7 pitten
- h7 clips
- h8 mistlampen
- t10 stadslichten
Daarnaast een tijdje terug zwarte hoogglans spiegelkappen;
- spiegelkappen
Passing lijkt aardig, maar wegens de toenmalige vorst in de avond weer even weggelegd, dus moeten binnenkort nog gemonteerd worden
Ook nog een hele doos r-line logo's, maar die moeten nog arriveren
En welke heb je?Ben benieuwd naar de H7. Mijn H7 LED van ali geven wel wat strooilicht, vooral omhoog.. kan alle snelwegborden van ver al lezen! Ik wacht de jouwe af
Ka-boem, nee geen idee.En welke heb je?
Want tegenwoordig zie ik op Ali "360" LED lampen, ipv LED aan links en rechts, waar door je geen mooie verdeeld beeld hebt.
Ben wat huiverig voor die LED lampen met ventilatortje, wat als dat ventilatortje het begeeft, wat dan..
Ik heb deze, maar misschien ff af laten stellen of koplamp goed schoonmaken... is net grootlicht nu.En welke heb je?
Want tegenwoordig zie ik op Ali "360" LED lampen, ipv LED aan links en rechts, waar door je geen mooie verdeeld beeld hebt.
Ben wat huiverig voor die LED lampen met ventilatortje, wat als dat ventilatortje het begeeft, wat dan..
Aah oké, zoiets heb ik thuis ook, had ik eens in werkbus geplaatst, gaf niet helemaal mooi beeld.Ik heb deze, maar misschien ff af laten stellen of koplamp goed schoonmaken... is net grootlicht nu.
€ 9,12 36% Off | Hlxg Mini Canbus Lampada H4 H7 Led Auto Koplamp 12V 10000LM 4300K 6000K 8000K Lamp H3 h1 9005 HB3 9006 HB4 H8 H9 H11 Gloeilamp
HLXG Mini Canbus lampada H4 H7 LED Autokoplamp 30000LM 6000K 8000K Lamp H1 9005 HB3 9006 HB4 H8 H9 H11 mistlampen auto Lampen - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Zag ze inderdaad. Lijkt mij nog meer strooilixht gezien het overal heen weerkaatst (in mijn reflectorkoplampen)Aah oké, zoiets heb ik thuis ook, had ik eens in werkbus geplaatst, gaf niet helemaal mooi beeld.
Bijvoorbeeld deze Led die ik bedoel, wat beter verdeeld beeld zou moeten geven:
€ 22,03 35%OFF | 48 CSP 16 Zijden H11 H7 Led Auto Koplampen Lampen 6000K H8 H1 HB3 9005 HB4 9006 50W 3D 360 graden Automotive Mistlampen Auto Lamp
48 Csp 16 Zijden H11 H7 Led Auto Koplampen Lampen 6000K H8 H1 HB3 9005 HB4 9006 50W 3D 360 Graden Automotive Mistlampen Auto Lamp - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Heb ze zelf ook gehad goed licht.Zag ze inderdaad. Lijkt mij nog meer strooilixht gezien het overal heen weerkaatst (in mijn reflectorkoplampen)
Die ik postte of die hij postte?Heb ze zelf ook gehad goed licht.
Die wat je had gepost die had ik ook, die wat Walter had gepost die vond ik meerdere keren beter.Die ik postte of die hij postte?
Maar niet meer incgebruik beide?Die wat je had gepost die had ik ook, die wat Walter had gepost die vond ik meerdere keren beter.
Nope heb nu 6C Led koplampenMaar niet meer incgebruik beide?
Maar in halogeen reflectorlamp ook goed?Of Philips, zou goed moeten zijn
Bij recenties, heeft iemand ook in Polo ingebouwd en geeft goed licht
Volgens mij heeft die persoon dat ook, H4 halogeen koplamp.Maar in halogeen reflectorlamp ook goed?
De H8 geven helaas foutmelding H7 kan ik pas passen wanneer de adapters ook binnen zijn.Ben benieuwd naar de H7. Mijn H7 LED van ali geven wel wat strooilicht, vooral omhoog.. kan alle snelwegborden van ver al lezen! Ik wacht de jouwe af
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.