Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Krijg jij post op zondag?Vandaag m'n aliexpress spiegelkappen binnen! Woensdag erop!
Zaterdag * oepsieKrijg jij post op zondag?
Zeker zien ze er goed uit! Haha!!!!
Nee koop geen Polo spul op Ali, wel mijn andere hobby. LOL
Ok, niet ali link.Iemand een linkje voor zwarte spiegelkappen voor de AW?
Oh bedankt, wist niet dat die te verkijgen waren bij de dealer.Ok, niet ali link.
Maar gewoon lekker origineel:
Original VW Polo 6 (2G) Spiegelkappen schwarz Hochglanz Außenspiegelkappen
Die Volkswagen Original Außenspiegelkappen in Schwarz Hochglanz verleihen dem Fahrzeug eine extravagante und zugleich hochwertige Optik.…shop.ahw-shop.de
Zou gewoon die van Forge nemen. Heb gehoord dat ali zooi blijft blazen als je wat harder rijdt omdat die niet de goede druk kunnen aanhouden oid.iemand ervaring met een blow off valve van ali? op een 1.8 ?
US $10.34 6% OFF|Blow Off Valve S Diverter Turbo Bov Boost Voor Volkswagen Gti Jetta Audi 1.8T 2.7T|turbo bov|blow offdiverter valve turbo - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
top thanks jay zie je snelZou gewoon die van Forge nemen. Heb gehoord dat ali zooi blijft blazen als je wat harder rijdt omdat die niet de goede druk kunnen aanhouden oid.
Ja, werkt goed. Enige nadeel is dat de app om hem met Bluetooth te bedienen niet werkt op iOS 14 en Android 10. Ik moet mijn waardes nog steeds aanpassen maar kan dit niet doen omdat mijn iPhone (en alle andere apparaten hier in huis) op iOS 14 lopen... Ik weet trouwens niet of dit de juiste voor een 6R is, dat weet @joosspekloos welHebben er mensen hier ervaring mee?
37.83US $ 7% OFF|Auto Koplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Bluetooth Upgrade Voor Vw Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle|Car Switches & Relays| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Oh top, ik heb nog wel een oude telefoon liggen dus dat moet dan goed komenJa, werkt goed. Enige nadeel is dat de app om hem met Bluetooth te bedienen niet werkt op iOS 14 en Android 10. Ik moet mijn waardes nog steeds aanpassen maar kan dit niet doen omdat mijn iPhone (en alle andere apparaten hier in huis) op iOS 14 lopen... Ik weet trouwens niet of dit de juiste voor een 6R is, dat weet @joosspekloos wel
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.