Robin
Voormalig Admin
Ik heb er zo een in titanium zwart besteld
Die heb ik ook.
Via ali besteld
Ik moest hem er op slaan met een rubbere hamer... dus er af vallen doen ze niet haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er zo een in titanium zwart besteld
Die ik had besteld (staat nu niet meer op Ali) stond ook 1.2 bij. Past voor geen meterDie is enkel voor de 1.4 TSI motoren geloof ik, ik moet m nog binnen krijgen
Ik las dat jij een motor beschermkap hebt besteld bij ome Ali. Zou je hier eens een foto van kunnen sturen?
Dankje. Zal morgen eens kijken hoe het zit
Hieronder de link, ik zocht op t10 w5w led en kwam zo bij de verkoperspagina van yccpauto en daar alles uitgezochtHeb je een link van deze LEDS? Had deze in mijn Polo ook en zijn nooit stuk gegaan, die ik nu had gekocht voor mijn huidige auto zijn niet zo best..
Hoe bedoel je? Lijkt me toch erg gaaf als instap stijlen.Hopelijk niet
Zou het eerder voor thuis decoratie gebruiken, maar niet in de auto
Hoe bedoel je? Lijkt me toch erg gaaf als instap stijlen.
Toffe radio heb je! Heb je jezelf al voorgesteld?
ja dat heeft ie allang gedaan!!!!!!!Toffe radio heb je! Heb je jezelf al voorgesteld?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.