even een update eerste poging mislukte maar dat was puur de maat wat even aangepast moest worden hij is op dit moment aan het printen morgen weer testen.
@dov nee kost alleen tijd,
Het materiaal wat je gebruik voor het 3d printen voor zo een ontwerp kost nog geen euro.
Indien die het ontwerp goed heeft kan die er ook aan verdienen
Heb 3d printer thuis dus voor mij is het geen probleem anders had ik nooit een 3d prijter gehaaldDus oftewel opportunity cost: het is voor jou duurder om dit allemaal te lopen testen en te doen dan 10.- uit te geven en het kant en klaar te hebben
Ik zag dit een keer op youtube, wellicht ook handig voor jullie
Als het je te lang duurt geef je toch 10 eu uit en kosten om het te printen bij iemand als het je niet uit maakt...Oppppooorrrtunity cost
Tijd = geld
In de tijd dat je bezig bent met zo’n ding in elkaar knutselen kon je ook iets anders doen waardoor je eindstand meer hebt verdient
vgm begrijp je niet wat ik bedoel mien jungAls het je te lang duurt geef je toch 10 eu uit en kosten om het te printen bij iemand als het je niet uit maakt...
dat is gewoon hoe ik ben op mypoloSnap niet waarom je zeurt omdat ik er even mee bezig ben maar nogmaald ik vind het niet erg om te doen
He moeten die pootjes niet iets langer?Hierbij resultaat van arm steun blokje.
nice!! wat gaat dat kosten.. krijg ik nog speciale korting omdat ik dit onderwerp aangekaart hebt.. Het was toch een soort van een taboe onder de AW rijdersHierbij resultaat van arm steun blokje.
was een slechte grap..Taboe?
Vorige had het wel 6c 6r jammer dat ze dit hebben laten liggen bij awwas een slechte grap..
iemand reageerde dat het oudere type wel verstelbare armsteun had
Nee zal straks of morgen foto sturen dat het in me auto zitHe moeten die pootjes niet iets langer?
Je mag groeps korting krijgennice!! wat gaat dat kosten.. krijg ik nog speciale korting omdat ik dit onderwerp aangekaart hebt.. Het was toch een soort van een taboe onder de AW rijders
Dit wil ik ook !!!!Hierbij resultaat van arm steun blokje.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.