ja daar doelde ik dus op.. belachelijk ja!Vorige had het wel 6c 6r jammer dat ze dit hebben laten liggen bij aw
Volkswagen
Polo AW R-line
1.0 TSI 140pk DSG
ja daar doelde ik dus op.. belachelijk ja!Vorige had het wel 6c 6r jammer dat ze dit hebben laten liggen bij aw
Is niet het enige wat ze hebben laten liggen zo vind ik de deurkaarten zoals ze die noemen ook maar matig dat was ook beter in de 6r/6cja daar doelde ik dus op.. belachelijk ja!
Hierbij meer fotos mensen die willen stuur pm regelen we de rest.
Ga je naar de Polo Gti meeting?Hierbij meer fotos mensen die willen stuur pm regelen we de rest.
Klep dicht zal ik zal ik goeie foto sturen en je kan hem nog schuiven jaHoe ziet het eruit met klep dicht? En is het nog makkelijk uitschuifbaar?
Misschien dag er voor een andere meeting zag ik maar denk dat ik voor gti meeting ga lijk me leukerGa je naar de Polo Gti meeting?
Neem je ze daar mee heen?Misschien dag er voor een andere meeting zag ik maar denk dat ik voor gti meeting ga lijk me leuker
Ja als ik er heen ga neem ik ze meeNeem je ze daar mee heen?
Want dan wil ik ook wel
Ik denk dat het per persoon anders is maar zal 3 maaten meenemen naar gti meetingZit die nu echt hoog genoeg, of zal dat ook nog verschillen per persoon?
Top dan ben ik er zeker bijJa als ik er heen ga neem ik ze mee
Nogmaals iedereen die er 1 wilt stuur even pm dan kan ik kijken hoeveel ik er moet maken sowieso neem ik er stuk of 10 mee naar gti meeting en dan kan ik ze opsturen naar de mensen die ze zsm wilt hebben.
Tsja, hoe maak ik een pm'tje? , dus bij deze meld ik mij voor zo 'n steun aan.Nogmaals iedereen die er 1 wilt stuur even pm dan kan ik kijken hoeveel ik er moet maken sowieso neem ik er stuk of 10 mee naar gti meeting en dan kan ik ze opsturen naar de mensen die ze zsm wilt hebben.
Voor mij zo ie zo heKreeg zoveel berichten binnen, heb nu een webshop gemaakt.
shop.layer-ict.nl
Ik zal er ook een aantal meenemen naar GTI Meeting
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.