Multimiljonair in opkomstGoed idee man ga ik meteen even doen
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air
Multimiljonair in opkomstGoed idee man ga ik meteen even doen
Lekker pik!!!
Ben ook wel geïnteresseerd, maar welke hoogte gebruiken de meesten/jullie, 2 cm?
Tot nu toe is het meeste 3cm besteld omdat mensen een flesje gebruikte voorheen om armsteun omhoog te zetten.Ben ook wel geïnteresseerd, maar welke hoogte gebruiken de meesten/jullie, 2 cm?
druk mee bezig hahahahPatent aanvragen en doekoes genereren @Bryan huts
Op de site kun je het bekijken op de foto’s!Wil iemand antwoorden, met die verhoging krijg je toch ruimte tussen de armsteun en deksel ervan? Is dat niet minder mooi?
Of zie ik het verkeerd.
Ja maar daar zie ik ze alleen met deksel open.Op de site kun je het bekijken op de foto’s!
op de site staan ook fotos met armsteun dicht en verhoger er tussenJa maar daar zie ik ze alleen met deksel open.
Ik heb er ook wel belang bij, heb je er nog 1 voor mij?Nogmaals iedereen die er 1 wilt stuur even pm dan kan ik kijken hoeveel ik er moet maken sowieso neem ik er stuk of 10 mee naar gti meeting en dan kan ik ze opsturen naar de mensen die ze zsm wilt hebben.
Je kan ze bestellen via de site ik zal er aantal meenemen naar GTI meeting op is op wel bij de meetingIk heb er ook wel belang bij, heb je er nog 1 voor mij?
Besteld, ben erg benieuwd.Je kan ze bestellen via de site ik zal er aantal meenemen naar GTI meeting op is op wel bij de meeting
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.