Hij is in lengte verstelbaar en in hoogte verstelbaar. standje omhoog en standje naar beneden. verstelbaar houd in dat je iets in een andere stand kan zetten en dat kan met die armsteun. en uiteraard heb je gelijk dat dit door iedereen in de beschrijving word gezien als een traploos in hoogte instelbare steun maar dat is dus niet zo, ben ook heel erg benieuwd of de 2020 modellen dat wel hebben dan, zoals jou dealer zei dat die het kon laten zien. wanneer ga je hier langs? want dan zijn er vast een aantal AW rijders welke die steun ook willen bestellen uit het 2020 model
Vrijdagavond rondje showroom gedaan diverse polo s met armsteun bekeken ze hadden allemaal dezelfde armoedige steun die we nu ook hebben.
Geen verkoper gesproken was nogal druk (maar goed ook anders loop je weer naar buiten met een koopcontract ).
Maar denk niet dat er binnenkort een aanpassing opzit.
Dus BRYAN schroef je productie maar wat op .
Als je op een goedkope en simpele manier je armsteun wilt verstellen, dan kan je ook een rubberen deurstopper (zo eentje die je tegen de muur moet boren) bij de bouwmarkt kopen.
Ik heb zelf 3 verschillende maten gekocht voor iets van 2 euro per stuk en de beste maat met dubbelzijdig tape aan de onderkant van de armsteun bevestigd.
Je ziet er helemaal niks van en de armsteun is nog stevig genoeg om mezelf (70kg) uit de stoel te tillen.
De armsteun staat bij me wel in de voorste stand en als andere mensen rijden die de armsteun te hoog vinden, dan kunnen ze de armsteun gewoon naar achteren duwen, waardoor die weer naar beneden zakt.
Ik ga ook een exemplaar bestellen Alleen even vanavond de hoogte checken welke ik prettig vind, handig voor onze huidige Polo en zodra die in verkoop staat gewoon meenemen naar de andere Polo). Fijn dat je dit zo aanbiedt!Kom maar op met de bestellingen !!!
kom maar door met de bestellingen
kom maar door met de bestellingen
Dealers bestellen flink aantal armsteun verhogers tegenwoordig.
Bestaat de website van Bryan niet meer voor die armsteun extensions?
Ik zal je even een prive bericht sturen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.