Re: AthoS' polo blue motion
ik dacht alleen de sportlines eigenlijk, en dat is dan maar 15mm
ik dacht alleen de sportlines eigenlijk, en dat is dan maar 15mm
omulder zei:Die 17" Audi Ambition velgen zijn echt dik, ben er zelf nog niet uit of ik 16 of 17 moet nemen, rij namelijk lange afstanden en zitten vaak met zijn 4e erin.....
Polootje zei:Volgens mij is dat met 17" wel goed te doen hoor, alleen dan geen verlaging ivm aanlopen als je met 4 man/vrouw erin zit..
Maik zei:Ik rij op 17inch en heb echt totaal geen last van aanlopen ondanks dat ik de schroefset behoorlijk laag heb staan. Zelfs niet met 4 man in de auto. Was namelijk afgelopen week ff met de Polo onderweg, totaal 4 man en 2 honden, achter lag ie wel bijna in de kassen maar ze liepen nog steeds niet aan. Gewoon een beetje aanpassen en niet van drempels een springschans maken .
Maar ik moet wel zeggen dat ondanks dat Athos geen verlaging heeft het toch wel heel dik staat!
omulder zei:Maik zei:Ik rij op 17inch en heb echt totaal geen last van aanlopen ondanks dat ik de schroefset behoorlijk laag heb staan. Zelfs niet met 4 man in de auto. Was namelijk afgelopen week ff met de Polo onderweg, totaal 4 man en 2 honden, achter lag ie wel bijna in de kassen maar ze liepen nog steeds niet aan. Gewoon een beetje aanpassen en niet van drempels een springschans maken .
Maar ik moet wel zeggen dat ondanks dat Athos geen verlaging heeft het toch wel heel dik staat!
Dus als ik er met 4 man in zit, en bagage achterin en zonder verlaging moet ik geen problemen hebben ?
AthoS zei:Ik wil mijn polo verlagen maar voor iets minder dan achter. Nu wil ik hem ook niet te ver naar beneden hebben ivm comfort. Alleen veren moet genoeg zijn. Nu is mijn vraag of er ook veren bestaan voor bijvoorbeeld 25 voor en 30 achter. Ik kan alleen 30-30 of meer vinden.
Iemand tips?
Maik zei:Hoe staat het trouwens met je verbruik nu je 17inch hebt, heel erg veranderd?
Maik zei:Dat is idd niet heel schokkend, ik had een grotere afwijking in het verbruik verwacht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.