AthoS' Polo 9n3 Bluemotion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: AthoS' polo blue motion

Richard zei:
Is de blue motion al niet standaard 1,5 cm lager?
Net zoals de GTI, ik kan me vergissen hoor.
Maar als je gaat verlagen moet je hier wel rekening mee houden.
Ik bedoel de 1,5 cm er af trekken.

Ik heb nergens kunnen vinden dat dat zo is. Je zou het verwachten maar het staat nergens in de papieren of boekjes, hetgeen wel staat vermeld bij de GTI en bijvoorbeeld Golf BM

Passen zal geen probleem zijn :) Je hebt de set voor de 9N3, die is verschillende van die voor de 9N, maar daar zit je in ieder geval goed.

Ik vind t altijd een beetje 'eng' om niet origineel spul te kopen, als die dingen straks continu beslagen zijn (ik zeg maar wat), dan heb je er ook alleen maar irritaties mee. Maarja, aan de andere kant kost zo'n zeikerige instelling van mij wel meer geld ;)

Mistlampen en alles erbij zijn binnen. Vandaag in de auto gezet maar nog geen foto ivm het feit dat het al donker is. Kabeltje nog even trekken en dan het laatste onderdeel plaatsen. Alles zat er namelijk bij behalve de dopjes/stekkertjes waar je je pit in moet doen. Hoe heet zoiets eigenlijk en heeft iemand die misschien nog liggen. Anders ga ik wel ff naar de dealer want ik denk niet dat ze erg duur zijn.

Zelf ben ik er blij met de mistlampen en het ziet er wat luxer uit.

Alles past dus prima alleen het licht in de schakelaar is net iets roder dan origineel. Ik kan mij er niet aan ergeren maar als dat wel gebeurt kan er altijd nog een originele schakelaar in.

Met een beetje geduld komt mijn verlagingset wellicht ook binnenkort. Ik hou jullie op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!