AthoS' Polo 9n3 Bluemotion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: AthoS' polo bluemotion (foto mistlampen p9)

Gelukkig hebben we allemaal een eigen mening anders hadden we allemaal dezelfde Polo etc. Vandaag ook de bedrading getrokken en alles werkt.

Zelfs nog een originele VAG-lichtschakelaar op de kop getikt en gelijk geplaatst
 
Re: AthoS' polo bluemotion (foto mistlampen p9)

AthoS zei:
Gelukkig hebben we allemaal een eigen mening anders hadden we allemaal dezelfde Polo etc. Vandaag ook de bedrading getrokken en alles werkt.

Zelfs nog een originele VAG-lichtschakelaar op de kop getikt en gelijk geplaatst

Helemaal mee en het belangrijkste is dat jij het mooi vindt en dat je er zelf tevreden mee bent, tenslotte is het jouw auto en jij bepaalt zelf wat je ermee doet.
 
geen foto omdat het ik er een beetje klaar mee was. Ik heb de draad langs de kabel van de motorkap-openmaak-kabel :roll: laten lopen. Als je daar een breipen doorheen steekt en dan een stukje waslijn eraan vast maakt kun je deze richting motorcompartiment trekken. Vervolgens aan de waslijn de bekabeling vastmaken en naar binnen trekken.
 
@ Polootje: Tis offtopic, maar goed ;):

Aan de andere kant zit een zelfde rubber als die van de motorkap opener (voor de engelse/rechtsgestuurde) versies, daar kan je het gat van vergroten, dan kom je achter je dashboardkastje uit..

:arrow: How-to
 
GTi spulletjes binnen:

1144057205_5_Ubne.jpeg


Zat ook een stuur bij maar die had ik al dus ik heb een GTI stuur te koop

http://link.marktplaats.nl/387591234
 
@Steve: Als je nu een plastic stuur hebt moet je een andere airbag. Er zijn twee types namelijk.

Vandaag ook het GTI stuur geplaatst nadat ik dit weekend de juiste airbag heb gehaald.

Heerlijk zo'n lederen stuur... Stick Out Tongue
 
Foto volgt.

Ik heb een vraag. Mijn airbag blijft storing geven. Nu is het een nieuwe airbag dus daar kan het niet aan liggen. Nu schijnt dat de stekker van de sleepring naar de airbag bij een gti anders is dan een standaardstuur.

Weet iemand hier meer over?
 
Nee, dan heb je waarschijnlijk je akku niet losgekoppelt bij het verwijderen van de airbag? Is sowieso niet bijzonder geslaagd, omdat hij bij kortsluiting/ inklikken van de stekker ook kan 'afgaan'. Heb je dus mazzel mee gehad..

Als dat het geval is moet je m met VAGcom/bij de deler laten verwijderen omdat het lampje anders blijft branden.

Sleepring inkl stekker is gewoon hetzelfde, dus daar kan het niet aan liggen. Stuur is ook compleet identiek aan aan gewoon 3-spaaks sportstuur, alleen er zit n ander koeievelletje omheen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!