Ik vind het prijs verschil op dit moment wel groot tussen stage 1 en 1+ maar ik ben er wel een leek in als het gaat om chiptuningMaar dan snap ik niet waarom dan niet ff op de bank???
Heerlijk he die werkplaats bij hun Koffie is ook goed!
DPF off en EGR uit is meteen een roetmeting: Readyness test is dan niet compleet. Helaas, schat!Deze wordt fabrieksaf terug origineel met deze keer dpf en of egr uit. Vw update downgraden.. is de bedoeling
Een maat van mij komt elk jaar door de keuring met een 6R 1.2 BM met EGR weggeschreven.DPF off en EGR uit is meteen een roetmeting: Readyness test is dan niet compleet. Helaas, schat!
Hoe ik dit weet? mijn Polo had de readyness test ook niet compleet ivm EGR off. Kan er niks aan veranderen.
Heb meerdere keren uitleg gehad over APK procedures van mn maat (APK-keurmeester).
DPF off en EGR uit is meteen een roetmeting: Readyness test is dan niet compleet. Helaas, schat!
Hoe ik dit weet? mijn Polo had de readyness test ook niet compleet ivm EGR off. Kan er niks aan veranderen.
Heb meerdere keren uitleg gehad over APK procedures van mn maat (APK-keurmeester).
Wat bedoel je precies met plaatjes tussen de egr uithalen en afsoppen ? Heb je hier een handleiding voor ?Goed ecu kost 50€ bij de sloopt. Egr systeem werkt gewoon haha nooit gebruikt zegt je , is sinds okt 2020 afgedopt en in 2018 compleet vernieuwd ? Wisselen vann ecu paar weken voor de apk lijkt mij geen probleem even plaatjes tussen uit van het egr wat afgesopt is 5 min werk
Wat zei je tegen de buren?Een van de buren rijdt met ibiza 1.2 tdi met alleen dpf en egr uit. Zn auto schokt niet meer en houd niet meer in bij opschakelen
Zijn uitlaatgassen zijn niet zo erg als die van mij. Die van hem ruikt naar verbrandt olie en die van mij naar frietkandelWat zei je tegen de buren?
Hier die motor!!!!!
Vanaf 2022 al!Geen enkele reden om EGR uit te schrijven op een 1.4tdi. Ook die van 2014. Tenzij je je roetfilter er onderuit laat knallen maar dan ben je gelijk een rijdend milieu delict. En krijg je (terecht) in de toekomst APK problemen.
*Mijn polo 1.2 tdi is van eind 2010, egr en dpf uit is denk ik zelf niet een apk afkeur, heb ik nu net paar minuten terug van ergens op site van rdw aan mijn polo gelezen en van de tuners ook zo begrepen die het zo hebben ingeregeld in deze ecu of wat denk je daar zelf over en heb je een directe rdw weblink als bewijs waarin staat van wel voor vw polo 1.2 tdi van bouwjaar 2010 ?Ik snap heel goed wat je bedoelt.
Was het allemaal maar zo makkelijk.
De voorbeelden zijn hier al gegeven aan je.
Het is praktisch niet te toen.
Mits je een autobedrijf hebt.
Maar waarom zou je het dan doen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.