Auto word niet geleverd zoals de afspraak

Ik ben net bij de dealer geweest..
Ze hadden dus wel wat in voorraad staan maar niet precies wat ik wil splinternieuw dus..
Nu heb ik dus 1000 euro terug kunnen krijgen en dan de auto zo meenemen.
met vele sorry's en excuss,
Maargoed denk dat ik het op deze manier wel goed vind..

Volkswagen  Polo 6R 
is net zoiets als Achteraf Bi-Xenon koplamp proberen te installeren...dat zou teveel kosten...tenzij je een handige harry bent en de sensoren zelf plaatst...

Wil je persé een splinter nieuwe??? Auto's die ze in voorraad hebben staan zijn toch ook nieuw??? Geen climatronic krijg je echt spijt van! En dat klein leder pakket kunnen ze er achteraf inzetten ;) Dan moeten ze al die onderdelen gewoon los bestellen.

man man wat een gedoe :( wat je wel zou kunnen doen is die 1000 euro investeren door je bekleding in vol leder te laten doen door een ander bedrijf. Hoef je nog maar een klein beetje bij te leggen misschien maar omdat je het geld voor die opties ook al terug krijgt houd je toch nog geld over :idea: plus je kan het nog naar jouw smaak ontwerpen ook, heb je alleen geen stoelverwarming

@bas
Die op vooraad staan heeft niet alles wat ik wil,
dus wil wel een nieuwe want daar heb ik voor betaald,
bedoel dus te zeggen dat ze niet met een 2de hansde komen aanzetten waar wel alles opzit

Volkswagen  Polo 6R 
Voorraad is ook splinternieuw staan ook niet op kenteken.
Naar mij mening kun je dan kijken naar dingen die makkelijk achteraf zijn in te bouwen, getint glas, lederen pook, navigatie etc..

Hoop niet voor je dat er een nare smaak aan over houd.
Persoonlijk zou climatronic de vereiste zijn.

Ruilen met highline voorraad is geen optie?

Is ook verschil van ca 1000 euro

vaak zijn die voorraad auto's half gevuld...
een Full option model zie je vrijwel nooit op voorraad op een enkeling na :P

maar nu zit je wel mooi zonder Climatronic :cry: ik heb nooit Climatic gehad...maar ik moet zeggen Climatronic werkt echt Uber goed ook ramen die beslagen zijn kunnen snel weggewerkt worden...maybe ga je er aan irriteren na een tijdje maar maybe ook niet

Leather Seats maybe een optie idd...als pleister op de wonde

dat zou je kunnen voorstellen...en dat ze dan volledig een nieuwe voor je bestellen en dan een leen polootje geven voor Disney

mike2165 zei:
Ik ben net bij de dealer geweest..
Ze hadden dus wel wat in voorraad staan maar niet precies wat ik wil splinternieuw dus..
Nu heb ik dus 1000 euro terug kunnen krijgen en dan de auto zo meenemen.
met vele sorry's en excuss,
Maargoed denk dat ik het op deze manier wel goed vind..

Doe het nou niet! Jekrijgt echt spijt!
Laat VW een nieuwe auto bestellen en vraag een leenwagen voor het tripje Disney. Ze hebben ook zoiets als spoedleveringen in hun systemen. Hierbij kunnen ze nieuwe producties voorrang geven die iets mankeren bij aflevering.

tsja kan de mede forummers niet ongelijk geven...ik neem van aan dat je toch minstens 4-5 jaar in je autootje gaat rijden voordat je een nieuwe gaat aanschaffen...dan is Climatronic toch een gemis
het is natuurlijk een ander verhaal als je maar een korte periode erin gaat rijden bijv een Short lease ofzo

mwah ik mis het persoonlijk niet, geef mij maar handmatige draaiknoppen. Maar je besteld die optie niet voor niets natuurlijk dus dan denk ik dat je het dan wel gaat missen op den duur idd

Gewoon tot de tijd dat de nieuwe auto er is een leen auto van de VW?... en anders uitvechten bij PON? Kom je ook een eindje mee :) Mijn moeder had een Golf 6 en deze had een stukje lak dat niet helemaal klopte me moeder eisde dat dit gemaakt werd en in de tussentijd kreeg ze prima een leen auto auto was wel binnen 2 dagen gereed toen want het kost hun natuurlijk geld.. de auto was ook splinternieuw..

p.s eis een gelijkwaardige auto! :)

Ik zou er niet mee akkoord gaan. Net wat er hier wordt gezegd, wat je besteld moeten ze leveren. Zij hebben een probleem, jij niet. Ze moeten het gewoon goed voor je oplossen. Moeten ze die eerste auto die voor je is geleverd maar verkopen aan iemand anders. Die nieuwe moeten ze maar met voorrang voor je fabriceren. Je hebt toch een rechtsbijstandverzekering? Moet je ze maar even duidelijk maken dat je die evt gaat inschakelen als ze geen nieuwe voor je willen bestellen. De klant is koning hoor, al denkt PON daar wel eens anders over. Dus voor je zelf opkomen en een nieuwe eisen.

Ook die 1000 euri NIET accepteren!! Het is de fout van de dealer die het waarschijnlijk niet goed doorgegeven heeft wat jij exact aan opties erin wilde. Ik zou zeggen: achteraf inbouwen, dat kan best en ze zullen hun best maar moeten doen. Het is best te doen, dus laat ze maar zweten jammer dan.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!