Auto word niet geleverd zoals de afspraak

Sjakie zei:
Doe het nou niet! Jekrijgt echt spijt!
Laat VW een nieuwe auto bestellen en vraag een leenwagen voor het tripje Disney. Ze hebben ook zoiets als spoedleveringen in hun systemen. Hierbij kunnen ze nieuwe producties voorrang geven die iets mankeren bij aflevering.

hier ben ik het ook mee eens en je krijgt er echt spijt :cry: :cry: :cry: van dus DOE HET NIET

groeten ger
 
Simpel, hun leveren niet wat jij hebt besteld. Al ging het om de kleinste optie, ik zou het nooit accepteren, met wat ze ook voor vergoeding aan komen zetten.

Het is misschien kut om weer een tijd te wachten, maar waar praten we over? 2 maanden? Als je met de auto een jaar of 5 of meer wilt doen, wat zijn die 2 maandjes dan?

Niet accepteren, hun eigen schuld!


Begint opeens op te vallen dat de VW dealers veel fouten maken? Slordig!
 
Nogmaals niet doen, heb het op het werk met de verkopers erover gehad en die vertelden mij dat in zo'n de geval de auto de voorraad in gaat en er een nieuwe besteld wordt. Dat is meestal goedkoper voor de dealer dan achteraf inbouwen ivm de uren en kans op problemen.
 
Ik heb er dus op aangedrongen dat dit niet is zoals ik hem besteld heb en dus er niet akkoord mee ga en het geen passende oplossing is om wat gecrediteerd te krijgen dus aangedrongen dat hun deze auto voor hun rekening nemen en de vooraad in doen en voor mij een nieuwe naar wens te bestellen ook had ik er spoed bij geëist maar dit konden hun niet waarmaken vanwege leverings tijd zoals hun dat noemen onmacht dus de levertijd staat op een gemiddelde Leveringstijd van 3 maanden
Intussen mag ik met de auto die nu geleverd is op hun kosten mee rijden totdat de nieuwe Er is hier ben ik dan ook meem akkoord gegaan
Hou jullie op de hoogte als de nieuwe auto er is en of die goed is dan is die dan ook weer fout dan beschijt ik me letterlijk en figuurlijk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Wauw!!!! Dit is echt super geregeld !!

Zelfs als je verzekering en belasting had moeten betalen was ik er nog mee akkoord gegaan. Dat had je met iedere andere auto ook gemoeten :)

Super. Wederom succes met wachten!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!