Jij hebt toch die emerald struts? Voor de 6r/c bestaat dit niet en moet je het zelf maken. Daarom werkt dit niet zo goed als die van jou.das geen enkel probleem zomer en winter, setje dat ik heb werkt perfect en altijd zonder problemen.
Jij hebt toch die emerald struts? Voor de 6r/c bestaat dit niet en moet je het zelf maken. Daarom werkt dit niet zo goed als die van jou.das geen enkel probleem zomer en winter, setje dat ik heb werkt perfect en altijd zonder problemen.
Ik heb ook quicklift en werkt nog perfect!neen geen emerald struts bij mij, kon ze niet bestellen en werd hier ook niet geleverd (Belgie)
de mijne zijn van QuickLIFT
Die van mij werken ook nog steeds super!Nou, ik heb ze over mogen kopen van @Roon. Het werkt monster! De klep gaat wel wat zwaar dicht, maar is aan te wennen. Nogmaals bedankt voor de gasveren!
Heb een filmpje op YouTube gezet.
Zelfde hier! Denk dat ik het al inmiddels meer dan 'n half jaar heb. Vind het wel lachen dat je veel "ogen" krijgt -- niemand verwacht zoiets van een Polo. Zit zelfs te overwegen om het ook op mijn vader zijn 6R te gooien.Die van mij werken ook nog steeds super!
Hoi Marc,neen geen emerald struts bij mij, kon ze niet bestellen en werd hier ook niet geleverd (Belgie)
de mijne zijn van QuickLIFT
Hoi Marc,
Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ik kan ze niet vinden voor de 6c.
Bedankt.
Top. Ga ik checken, bedankt!Paar pagina's terug heb je een link naar Poolse eBay. 6C staat niet tussen maar zou gewoon moeten werken aan gezien de beschrijving alleen richt op jaartallen, niet specifieke modellen
240 Poolse zloty is 53,28euroNiet meer leverbaar helaas en staat €240,- bij.
Bij mij stond er toch echt een euro teken bij maar dat zal wel komen omdat ik de pagina had vertaald in NL.240 Poolse zloty is 53,28euro
wou zeggen je moet dat ding nu toch ook met 100kilo dichtdrukken? ik doe hem wel gewoon met het handje zolang die toch niet automatisch dicht kan nog zie ik er de meerwaarde niet van in hahaIk heb n.a.v. deze topic de poosle Achterklep veren set besteld. Waren binnen 3 dagen in huis en via PayPal betaald met omrekening naar euro.
Het werkt echt super. Klep gaat subtiel maar snel open, enkel even wennen aan het dicht doen haha.
Aanrader!
Het dicht duwen gaat inderdaad veel zwaarder dan normaal, maar je kan hier aan wennen en inderdaad zoals Marc zegt ontwikkel je vanzelf een techniek waardoor je m gwn met 1 hand dicht kan duwen. Ik loop voor mn werk vaak met mn handen vol, dan is het echt ideaal om met de sleutel de kofferbak open te doen.wou zeggen je moet dat ding nu toch ook met 100kilo dichtdrukken? ik doe hem wel gewoon met het handje zolang die toch niet automatisch dicht kan nog zie ik er de meerwaarde niet van in haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.