werk zalig hoor, heb ze ook al effe zitten ondertussen.
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI
Polo AW 2019
Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen.
Gaat je klep dan niet schuin?Heb ze binnen en vanmorgen de linker vervangen. 1 gasveer is genoeg om de klep automatisch te laten openen en dan kan je de klep nog steeds met 1 hand dichtkwakken
Prima update zo!!
idd, en niet enkel de scharnieren. ook de volledige achterklep.Franklin heeft gelijk, je creëert een schuine belasting, dat vinden de scharnieren meestal niet fijn op den duur.
Ik denk dat je klep/scharnier inmiddels al krom is, dat is wat je ziet. De ene veer ruilen met de andere zal dit niet oplossen.Ik dacht ook dat de klep scheef stond aan het eind van de dag en wel precies zo dat de theorie van de scheve belasting klopt.
Toen de 2 zwaardere veren gemonteerd en klep staat nog steeds hetzelfde. Kijk het nog even aan en anders gaat de ene sterkere veer van links naar rechts en kom ie vast wel weer rechter te staan.
Past zowel op de AW als 6R/6C. Installeren duurt plus minus 5 minuten.Even een vraagje, kan dit op elke volkswagen polo? En is het moeilijk om te installeren? Heb er zelf weinig verstand van
Als je de zoekfunctie gebruikt, zal je hier veel over vinden.Even een vraagje, kan dit op elke volkswagen polo? En is het moeilijk om te installeren? Heb er zelf weinig verstand van
Bedankt voor je snelle antwoord! Ik hoef mijn afstandsbediening niet anders in te stellen?Past zowel op de AW als 6R/6C. Installeren duurt plus minus 5 minuten.
Klep gaat wel zwaarder dicht, dus dat is even wennen. Ik krijg de klep in ieder geval nog wel met 1 hand dicht, echter niet meer zo gemakkelijk als eerst. Dat is dus de afweging die je voor jezelf wilt maken, deels comfort inleveren met een zwaardere klep maar wel eentje die automatisch opent.
Nee, gewoon het knopje indrukken van de achterklep.Bedankt voor je snelle antwoord! Ik hoef mijn afstandsbediening niet anders in te stellen?
Niet doen, in de winter werkt het niet en als ze al iets versleten zijn ook niet. Tevens zijn de toledo dempers oem niet meer leverbaar en zijn de aftermarket uitvoeringen niet even sterk. Ander nadeel is een zware klep om dicht te doen.Mijn gasveren zijn best krokant en inmiddels aan vervanging toe, wat is de huidige consensus over de "juiste" manier om dit te realiseren?
dat is jammerNiet doen, in de winter werkt het niet en als ze al iets versleten zijn ook niet. Tevens zijn de toledo dempers oem niet meer leverbaar en zijn de aftermarket uitvoeringen niet even sterk. Ander nadeel is een zware klep om dicht te doen.
Ik heb het en in het begin werkte het perfect, maar nu alleen als de klep een tijdje heeft open gestaan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.