Video mag helaas niet, maar ze zitten erop en ze werken! Dus als ze weer op stock zijn lekker bestellen zou ik zeggen.
Volkswagen
Polo AW GTI
2.0 TSI 293pk
zijn dit gasveren met die extra veer? (zoals die van retrofit uk en zo)Video mag helaas niet, maar ze zitten erop en ze werken! Dus als ze weer op stock zijn lekker bestellen zou ik zeggen.
Zit inderdaad extra veer op.zijn dit gasveren met die extra veer? (zoals die van retrofit uk en zo)
en hoe lang heb je er moeten op wachten?
Upload naar YouTube en hier de link plaatsen.Video mag helaas niet, maar ze zitten erop en ze werken! Dus als ze weer op stock zijn lekker bestellen zou ik zeggen.
Waar heb je het besteld als ik vragen mag?vandaag pop up kit voor de koffer besteld. ben es benieuwd.
hopelijk snel geleverd.
Waar heb je het besteld als ik vragen mag?
Dit heeft de mijne helaas niet.Dan druk je toch de knop op je afstandsbediening in, dan je vinger tussen de achterklep en je bumper, gaat je klep dan omhoog, dan heb je het, toch?
heb je ondertussen al een video van het automatisch openen?Zit inderdaad extra veer op.
Dinsdag besteld en vandaag binnen!
werken beide filmpjes nu?Werkt prima zo te zien.
Wat op het tweede filmpje staat is niet te zien, schijnt een fout in te zitten.
maar bijde filmpjes laten hetzelfde zien.werken beide filmpjes nu?
ja, eentje is met de wagen ontgrendeld, en het andere met de wagen op slot (zie spiegels nog ingeklapt).maar bijde filmpjes laten hetzelfde zien.
2x een kofferbak die open gaat.
en zo blijven we bezig he. geld moet rollen..Goed bezig Marc.
Hey Marc, dank je wel voor het delen! Ik zat zelf te wachten tot Emerald Struts met zoiets kwam. Na jouw post heb ik het gekocht en geïnstalleerd. Het werkte direct out of the box, gewoon de struts vervangen en ik hoefde helemaal niks te doen qua programmeren! Super blij hiermee want dit maakt boodschappen doen zeker wat makkelijker!Automatic trunk opener for VW Polo 5 & 6 gen. ( 2009-2020 ) | eBay
Automatic trunk opener for VW Polo 5 & 6 gen. ( 2009-2020 ) | Motoryzacja: Części, Części samochodowe i akcesoria, Karoseria, mocowania i akcesoria | eBay!www.ebay.pl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.