automatisch ramen dicht

Mijn auto doet de ramen dicht als ik met de sleutel in het slot een de sleutel tijdje op de sluiten-stand houd. Met mijn CV afstandsbediening werkt dat niet want die geeft enkel de sluitpuls. Er zit echter wel een accesoires draad op de meeste afstandsbedieningsetjes, misschien dat die ervoor te misbruiken is?

Vriend van me heeft de klapsleutelset in laten bouwen en die kon daarmee de ramen van z'n oude vento open+dicht doen middels de afstandsbediening. Hoe dat zit is niet meer na te zoeken want die vento is afgebrand...
 
Heeft iemand dit avontuur al eens goed uitgezocht?
Ik wil ook mijn ramen wel eens vergeten (vrij vaak). Dan is het toch echt wel superhandig om ze dicht te kunnen doen met de AB.

Edit:
Ik lees net op een skoda en seat forum dat ze het gewoon aan en uit kunnen zetten met VAG COM zolang er een comfort module aanwezig is. Zit er in de 9n3 nu wel of geen (optionele) comfortmodule?

Is "autobahnblinken" 1 tikje voor raam omlaag geen aanwijzing van een comfortmodule?
 
Ik heb vandaag iemand bij een garagebedrijf gesproken die zei dat het gewoon in te stellen is met de Bosch uitleeskast die zij hebben. Werkplaats was dicht, dus niet direct geregeld. Ik rij er van de week nog even langs om te kijken of ze het kunnen doen voor me.
 
Bij mij gaan de ramen nu dicht als ik op dicht druk v/d remote, open gaat helaas niet,
weet dat het 1 kabel is, want ik vroeg er specifiek om, ze hebben toen de deur opgehaald en daar de juiste kabel gezocht, die kwam natuurlijk binnen ergens uit....
Dus loop weg, druk op opslot en alles gaat netjes dicht, erg cool Big Grin
 
omulder zei:
Bij mij gaan de ramen nu dicht als ik op dicht druk v/d remote, open gaat helaas niet,
weet dat het 1 kabel is, want ik vroeg er specifiek om, ze hebben toen de deur opgehaald en daar de juiste kabel gezocht, die kwam natuurlijk binnen ergens uit....
Dus loop weg, druk op opslot en alles gaat netjes dicht, erg cool Big Grin

Een kastje tussen gezet?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!