automatisch ramen dicht

[quote="Maik
Kan bijna niet denk k, de mijne is van nov 2002 denk dat de jouwe iets jonger is[/quote]

mijn Polo is ingevoerd uit Duitsland, maar op de papieren staat dat ie 5/2002 op kenteken is gezet in Duitsland. Zou het 3x knipperen dan een instelling zijn in de computer?
 
Johan zei:
wat betreft de comfort functie voor de ramen, wellicht ben ik binnenkort in het bezig van een apparaatje waarmee je dit kunt programmeren, als ik dat heb zal dat via een topic hier wel ter sprake komen!

Heb je al meer nieuws ? ik kan alleen de ramen openen en sluiten met sleutel in deur , ik zou het ook graag op mn AB willen hebben.
 
Het dicht doen van de ramen is het probleem niet, ik weet dat er 1 draad is die een puls geeft om de ramen dicht te doen, die puls geeft die als je de sleutel omdraait om de ramen dicht te doen, die moet je dus opzoeken.
Deze draad zul je dus moeten hebben en op je kastje (CV op afstand) moeten aansluiten op de draad die een puls geeft om je deuren dicht te doen.....

Beetje abracadabra misschien maar zo hebben ze het bij mij gedaan.
 
omulder zei:
Het dicht doen van de ramen is het probleem niet, ik weet dat er 1 draad is die een puls geeft om de ramen dicht te doen, die puls geeft die als je de sleutel omdraait om de ramen dicht te doen, die moet je dus opzoeken.
Deze draad zul je dus moeten hebben en op je kastje (CV op afstand) moeten aansluiten op de draad die een puls geeft om je deuren dicht te doen.....

Beetje abracadabra misschien maar zo hebben ze het bij mij gedaan.

Maar het ging bij jou toch via je alarm ... ( zie dat je het bericht hebt aangepast)
 
Ja klopt, maar als je auto nu wel CV heeft maar niet met een afstandsbediening zal er een extra kastje bij moeten komen, daar zit een draad op zitten die de puls geeft de deuren dicht te doen, en daar moet dus de draad v/d ramen bij komen.

Niet iedereen hoeft alles van mijn auto te weten Stick Out Tongue
 
omulder zei:
Ja klopt, maar als je auto nu wel CV heeft maar niet met een afstandsbediening zal er een extra kastje bij moeten komen, daar zit een draad op zitten die de puls geeft de deuren dicht te doen, en daar moet dus de draad v/d ramen bij komen.

Niet iedereen hoeft alles van mijn auto te weten Stick Out Tongue

Auto is een comfortline van 2008 heeft klapsleutel met ab
 
dan heb je dat als het goed is standaard

auto sluiten met ramen open
en dan nog een keer op de knop sluiten drukken en ingedrukt houden dan moeten als het goed is ook je ramen dicht gaan. :)
 
ChrisPoloParts zei:
Dat is een optie die alleen bij de 9N is in te stellen via de vag-com en niet via de officiëlle kanalen bekend is. Er is op 9Ninfo.de een heel topic aan besteed, op de 9N3 kan het definitief niet althans niet via de originele opties.


Klopt .. mijn 9N3 heeft het niet , net als car-jack zit ook niet op mn comfortmodule.

(Ben net even bij de Dealer geweest)

Dus dan maar iets zoeken met een alarm systeem
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!