automatisch ramen dicht

@ Johan, volgens mij kun je alleen je ramen op afstand dicht doen bij een 9N en niet ook het schuifdak, weet niet precies waar het staat (heb zelf een 9N3 dus voor mij niet van toepassing)maar even googlen of zoeken op 9ninfo.de en je het het zo gevonden.
 
Er werd laatst iets aangeboden, maar dat is nu niet meer te vinden.

Het ging om (als ik het goed heb) KW100 kastje.. Die sluit je dus aan en na een paar keer piepen is de software geupdate, waardoor je ramen met je cv dichtgaan.

Misschien kunnen jullie nog wat hiermee...?!!?



Heb net snel effe gezocht..... Het gaat om een KVW100 KIT

http://www.szkvw.com/

Iemand een idee of je dit software wat op het kastje staat ergens is te downloaden zodat je het gemakkelijk kan updaten op je Polo?
 
wij hebben het als we de deuren met de cv dicht doen en dan de knop opnieuw indrukken voor een sec of drie gaan ze alle dicht mits je de knop vast houd en met de open knop het zelfde doen gaan ze open ook mits hoelang je deze vast houd p.s dinsdag polo tsi dsg opgehaald
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!