En al antwoord van al die andere :?:RomeoHotel zei:AANGEZIEN DE IJZIGE STILTE IN DIT TOPIC, TIJD VOOR EEN NIEUWE ZOEKTOCHT.
Ik heb vandaag (in aanvulling op al jullie reeds ondernomen email acties) ook nog maar eens een aantal mensen aangeschreven. Hopelijk krijg ik een reactie zodat "we" bij MyPolo.nl ook hiermee aan de gang kunnen Ik heb:
- 3 verschillende Duitse 6R's (in het Duits natuurlijk )
- 4 verschillende Belgische 6R's (in het Nederlands en Frans )
- 1 Franse 6R (Frans)
- 1 Oostenrijkse 6R (in het Duits en Engels)
met een automatisch achterklep op de Polo 6R aangeschreven.
Ger, heb je ons voor de gek? Als ik zoek op advertentienr 458622576 krijg ik een zekere philipo uit Rotterdam die een A3 motorkap te koop aanbiedt. :shock: :shock: :shock: Explain please.ger zei:op marktplaats advertentienr 458622576
voor 80 euro word het voor je gedaan
morgen effe bellen
groeten ger
graafie zei:Ger, heb je ons voor de gek? Als ik zoek op advertentienr 458622576 krijg ik een zekere philipo uit Rotterdam die een A3 motorkap te koop aanbiedt. :shock: :shock: :shock: Explain please.ger zei:op marktplaats advertentienr 458622576
morgen effe bellen
groeten ger
Ach ja, een 6 of een 2, wie ziet het verschil. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:ger zei:graafie zei:Ger, heb je ons voor de gek? Als ik zoek op advertentienr 458622576 krijg ik een zekere philipo uit Rotterdam die een A3 motorkap te koop aanbiedt. :shock: :shock: :shock: Explain please.ger zei:op marktplaats advertentienr 458622576
morgen effe bellen
groeten ger
weer mijn bril niet op sorry :lol: :lol:
no 458622572
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.