Automatische achterklep

RomeoHotel zei:
AANGEZIEN DE IJZIGE STILTE IN DIT TOPIC, TIJD VOOR EEN NIEUWE ZOEKTOCHT.
Ik heb vandaag (in aanvulling op al jullie reeds ondernomen email acties) ook nog maar eens een aantal mensen aangeschreven. Hopelijk krijg ik een reactie zodat "we" bij MyPolo.nl ook hiermee aan de gang kunnen :) Ik heb:
- 3 verschillende Duitse 6R's (in het Duits natuurlijk ;) )
- 4 verschillende Belgische 6R's (in het Nederlands en Frans )
- 1 Franse 6R (Frans)
- 1 Oostenrijkse 6R (in het Duits en Engels)
met een automatisch achterklep op de Polo 6R aangeschreven.
En al antwoord van al die andere :?:

Jammer dat het nog niemand gelukt is.
Toevallig kwam ik het laatst tegen op op youtube, en gister bij de supermarkt met de handen vol met boodschappen een achterklep opendoen is geen succes :roll:
Dus zou ideaal zijn. :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
@ spiky, ik heb me voorgenomen om hier een succes van te gaan maken, maar door tijd te kort wegens mijn examens nu heb ik hier nog niks aan gedaan ;)
ik ga na de examens en mijn daarop volgende vakantie hier mee aan de slag aangezien er hier in de buurt een gasveren bedrijf zit waar je de veren zelf kunt samenstellen (dus ook de Newton's aan druk), maar moet nog even gaan corresponderen over de prijzen en dergelijken voordat ik hieraan zo 1 2 3 aan begin Stick Out Tongue
maar met de bumpers en de juiste hoeveelheid Newton's op de veren lijkt het me geen probleem :cool:
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan Ik hoop dat het jou wel lukt, velen hebben het geprobeerd en velen hebben gefaald Stick Out Tongue .

De veren waren niet het probleem, maar de zogenaamde 'bumpers'.
 
MyPoloCandy, de bumpers? :shock:
is dit alweer een bewijs dat ik m'n ogen moet laten na meten? Stick Out Tongue

ik dacht namelijk te lezen dat de 500N veren bij Romeohotel net niet genoeg waren en dat hij zei in een reactie op mij dat 600N sowieso wel zo werken ;)
ik was dus van plan om de gasveren via springmasters te doen met een druk van 575N en de bumpers gewoon standaard laten zoals die door de dealer geleverd gaan worden :cool:
tenzij iemand er schoon genoeg van heeft en mij alvast een setje voor bewerkte bumpers wil opsturen? Stick Out Tongue
(kzal diegene een goed bod doen ;) )
 
VW  6R  1.2TDI 
Hmm dan heb ik dat ook over het hoofd gelezen Stick Out Tongue .

Maar ben je niet bang dat de zogenaamde 'ball pins' metaal moe worden bij een te grote druk. Aan de andere kant who cares, die dingen kosten geen vermogen ofzo ;) .

Ben benieuwd!!
 
hmm.. heb ik nog helemaal niet aan gedacht eerlijk gezegd :oops:
maarjah, dan krijg ik die klep maar een keer op m'n kop, ben ik weer een hersenschudding rijker en heb ik weer iets om uit te gaan denken Stick Out Tongue

haha die ben benieuwd heeft nog zeker wel even tijd nodig, vanaf komende zondag tot 12 juni ben ik de hort op en daarna ga ik even contact op nemen over de kosten die de gasveren gaan geven en even langs de dealer voor de 'bumpers' ;)
kvraag me alleen nog wel af hoe dingen nou echt heten aangezien ik er niet tegen kan om raar aangekeken te worden :lol:
krijg ik zo'n gezichtje --> :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Lees ook een beetje op een duits forum mee.
Daar zag ik volgende opgemerkt:

de seat dempers zijn er blijjkbaar in 2 uitvoeringen
- een met een uitslag van 195 mm
- een met een uitslag van 200 mm

En die laatste zouden het moeten zijn.
Op zich raar dat er 2 typen zouden zijn met hetzelfde bestel-nummer.

Wat er ook staat is dat de originele seat dempers bijna niet meer te krijgen zijn, en dat de imitatie en zelfs het VW/SEAT alternatief het niet doen.
Je moet dus echt de originele SEAT Toledo dempers hebben. evt gebruikt.
 
@ PoloBM, ik wil mijn dempers hier bestellen ;)
kun je zelf de configuratie van de dempers bepalen ;)
dus lijkt me me dan als je de dempers op de juiste manier samenstelt dat deze zouden moeten werken :mrgreen:

en dat van die 2 typen met hetzelfde bestel nummer is idd vreemd, misschien dat het iets van doen heeft met het productie jaar van de seat dempers?
jah ik weet dat 't die van '99 moeten zijn, maar dat er dan bijv. van 2000 een iets andere uitslag is ofzo? :roll:

btw weet iemand nog de officiële naam van de 'bumpers'?
of moet ik gewoon even met het bestel nummer langs gaan? :cool:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik wens je veel succes ;) Als je het werkend hebt mag je me een pb sturen met handleiding en benodigde onderdelen ;) Zetten we het geheel bij de handleiding pagina!
 
graafie zei:
ger zei:
op marktplaats advertentienr 458622576

voor 80 euro word het voor je gedaan
morgen effe bellen

groeten ger
Ger, heb je ons voor de gek? Als ik zoek op advertentienr 458622576 krijg ik een zekere philipo uit Rotterdam die een A3 motorkap te koop aanbiedt. :shock: :shock: :shock: Explain please. ;)


weer mijn bril niet op sorry :lol: :lol:

no 458622572
 
ger zei:
graafie zei:
ger zei:
op marktplaats advertentienr 458622576

voor 80 euro word het voor je gedaan
morgen effe bellen

groeten ger
Ger, heb je ons voor de gek? Als ik zoek op advertentienr 458622576 krijg ik een zekere philipo uit Rotterdam die een A3 motorkap te koop aanbiedt. :shock: :shock: :shock: Explain please. ;)


weer mijn bril niet op sorry :lol: :lol:

no 458622572
Ach ja, een 6 of een 2, wie ziet het verschil. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!